3e speelronde voorjaar veldcompetitie ’14

By 10 april 2014 Nieuws

Na een vrij weekend, de finale van de korfballeague werd gespeeld in Ahoy, kunnen de veldschoenen weer in de tas om gebruikt te worden op de velden. Ook nieuw en a.s. zaterdag gaan we het testen: een live score via de website en via een app voor op je smartphone en/of tablet. Maar eerst de wedstrijden, lees gauw verder.

De F2 heeft iets goed te maken, na hun eerste nederlaag, gaan zij spelen tegen ACKC F. Ook Triade F1, zij wisten gelijk al te winnen, speelt op het kunstgras bij de kantine. Voor hen komt Albatros naar Nieuwpoort/Langerak afgereisd. Beide wedstrijden beginnen om 9.00u.
Uit wist Triade E net niet te winnen, dus nu de tweede partij thuis, misschien kunnen de kansen nu wel worden afgemaakt. Triade E tegen Vriendenschaar E start om 10.00u.
Om 12.30u vangt de partij van Triade D aan. In Zwijndrecht is Albatros D de tegenstander. Een kwartier later begint ook voor Triade B hun tweede wedstrijd. Zij spelen uit tegen HKC B.
Dan de laatste twee thuiswedstrijden. Triade 3 en 4. Als eerste mag Triade 3 hun vorige verliespartij gaan goed zetten. Tegen DSO zijn er nieuwe kansen om wel positief te eindigen. Start om 11.00u. Na 3 komt 4 op het veld, zij wisten al één keer te winnen en te verliezen, maar tegen NIO is het altijd lastig. Soms in het voordeel van Triade 4 en soms in het voordeel van de Rotterdammers. Aanvang: 12.30u.
Op dezelfde tijd starten Triade 1 en 2. Het verschil in reisafstand, zal waarschijnlijk wel iets groter zijn. Voor het tweede staat een ritje naar Zwijndrecht op het program. Triade 1 heeft misschien meer baat bij een bus, maar met een aantal auto’s gaat het ook lukken. Zij reizen af naar Roermond.
Er inmiddels al zeven “confrontaties” geweest tussen Albatros en Triade 2. Vier overwinningen voor het tweede, daarbij zijn de laatste drie keren gewonnen. Dus dat geeft hopelijk Triade 2 goede moed om ook de achtste onderlinge strijd te winnen.
Triade 1 heeft een gelijkspel staan tegen Ready ’60, 13 – 13. Om goed in de middenmoot te blijven staan, zijn de twee punten erg welkom. Maar goed dat geldt natuurlijk ook voor de ploeg uit Roermond. En ook het eerste heeft iets goed te zetten, want zij verloren maar net te VIOS.

Dan de live score. Via jalimatch, wat word beheerd door Jos Rooseboom/speler van DVO 1, gaan we proberen om een live score te geven van de wedstrijden. Op de site kunnen we maar één wedstrijd laten zien, máár via de app kun je er meer volgen. En zelfs ook de stand live bijhouden. Heb je vragen stel ze aan Wim.

Iedereen veel plezier tijdens de wedstrijden, zowel in het veld als langs de lijn!