3e speelronde voorjaar competitie ’15

By 17 april 2015 Nieuws

Zaterdag 18 april, staat er weer een hele dag korfbal klaar voor Kv Triade. Alle teams mogen aan de slag, zowel op het kunstgras in Nieuwpoort als elders. Lees gauw verder waar u/jij de Triade teams kunt aanmoedigen.

Laten we beginnen met de thuiswedstrijden. Dat zijn er drie. Om 10.00u start Triade D1, zij spelen tegen PKC/SWK groep D. Met de ruime zege op HKC nog in het achterhoofd, zijn er kansen om PKC D met lege handen naar huis te laten gaan.
Triade B verwacht om 11.00u Oranje Nassau/Spirit B. Voor beide ploegen hun derde veld wedstrijd. Welk team houdt de punten en komt een stukje hoger te staan in de ranglijst?
Ook Triade 3 speelt thuis en wel tegen DVS ’69. Ze beginnen om 12.20u. Wat geldt voor de B teams, is het zelfde voor Triade 3 en tegenstander. Met na zaterdag nog drie te spelen wedstrijden. Zijn de punten nodig om kampioen te willen worden.
Dan gaan we naar de uitwedstrijden. In Gorinchem en Sliedrecht, spelen de F teams van Triade. GKV F tegen de F2, de F1 tegen Merwede F. Met al zeven doelpunten voor de F2, 18 voor de F1, willen zij uiteraard nog meer scores op het scorebord laten zijn. Beide partijen beginnen om 10.00u.
Ook in de regio, bij Vriendenschaar in Hardinxveld-Giessendam, speelt de D2 om 10.00u hun partij. De kampioen van de zaal, zal hun scoringskansen nu wel gaan afmaken om “the two points” mee te nemen.
We kijken naar teams die een langere reistijd hebben. In Dordrecht wacht Deetos/Snel C op Triade C, zij beginnen om 11.05u. De C van Triade speelt pas hun tweede wedstrijd. Zij wonnen hun eerste partij met 6 tegen 1, toen met minder weer wat zij voor morgen op gegeven, dus…
Het werd bijna een voetbal uitslag, 4 tegen 3 wist Triade A hun eerste match te winnen. Tegen DSO in Klundert, beginnen zij om 11.30u. Ook in ongeveer dezelfde richting reist Triade 4 af naar Zevenbergen. Zij spelen tegen de plaatselijke korfbalvereniging om 13.15u.
Tijdens hun eerste veldwedstrijd konden zij de goed opgezette kansen niet afmaken. Hopelijk kan Triade 2 dit goed maken tegen Vitesse in Barendrecht. Aanvang: 13.30u.
Ongemerkt zal voor Triade 1 de druk toenemen. Het is vanaf nu zaak om gelijk vanaf het begin scherp te starten en een voorsprong te pakken om vervolgens alle punten te verzamelen tijdens de komende wedstrijden. Na een lange rit zal Triade 1 het gaan opnemen in Roermond tegen Ready ’60. Deze partij zal beginnen om 15.30u. Check ook onze live score om zo mee te beleven op afstand.

Iedereen veel speel- en aanmoedig plezier toegewenst!