3e speelronde voorjaar veldcompetitie ’13

By 12 april 2013 Nieuws

Na wisselende successen afgelopen zaterdag staat alweer de 3e speelronde voor de deur. Voor het derde team een vrije zaterdag, maar de andere teams gaan op reis behalve de E en D zij spelen op het veld langs de Tiendweg.

Na een prima wedstrijd, helaas zonder punten, gaat de E het dit keer opnemen tegen Kinderdijk E. Zij starten om 10.00u op het thuisveld. Direct gevolgd door de D. Als zij de winnende lijn doorzetten, kan Albatros D zich gaan op maken voor een verliespartij. Maar dat is op papier… Aanvang: 11.05u.
De uitwedstrijden. Te beginnen bij de C. Vorige week kwamen twee PKC ploegen naar Langerak/Nieuwpoort dit keer gaat alleen Triade C naar PKC C. Ook de C kan de Flow doorzetten in Papendrecht. Begin om 10.00u.
Op het sportcomplex van Ventura Sport, komt Triade A mogelijk punten mee pakken. De A van de korfbalvereniging uit Strijen wist van de twee gespeelde wedstrijden, een te winnen. Dus ook weer op papier zijn er kansen voor de A. Aanvang: 12.15u.
Na een zeer matige verliespartij, moet Triade 2 zich gaan herpakken om de flow weer op te pikken. In Zwijndrecht is Albatros de tegenstander. Deze wedstrijd begint om 13.15u.
Triade 1 reist af naar Hilversum om mogelijk De Corvers van punten af te houden. Waar het eerste het lastig had tegen SKV, zo had ook De Corvers het lastig tegen de ploeg uit Sleeuwijk. Maar na twee prima trainingen te hebben afgewerkt is Triade 1 er weer helemaal klaar voor om ook deze partij te gaan winnen. Deze wedstrijd begint om 15.30u.

Iedereen veel plezier met het spelen en/of aanmoedigen!