3e speelronde najaar veldcompetitie ’17

By 15 september 2017 Nieuws

Er wordt al veel over gesproken: het weer. Er is altijd wat, het is de te warm of het regent. Maar zeker in de regen korfballen, is toch niet voor iedereen zijn of haar favoriete bezigheid. Laten we hopen dat het zaterdag droog is tijdens de wedstrijden. De partij van Triade B gaat niet. De andere teams mogen wel aan de slag. Lees verder waar en hoe laat u/jij ze kunt komen aanmoedigen.

Het begint ook deze zaterdag vroeg in de ochtend. Triade D1 tegen Merwede/Multiplaat D4 spelen al om 9.00u op het veld in Nieuwpoort. Beide D teams wisten afgelopen zaterdag te winnen. Kunnen zij dat opnieuw waar maken? Om 10:00 Triade D2 – Conventus D2.
De uitwedstrijden zijn er o.a. voor de C2. Zij spelen om 10:00 tegen Oranje Wit (D) C5 in Dordrecht. Bij GKV/Enomics E3 in Gorinchem, speelt om 10.30u tegen “onze” Triade E1. In Nieuwpoort op het veld bij Poortzicht start om 11:00 Triade C1 – Vriendenschaar (H) C3.
De wedstrijd van Triade B1 gaat niet door. Om 13:00 speelt Triade A1 tegen Conventus A1. Afgelopen zaterdag werd er net niet gewonnen. Maar mogelijk met het thuisvoordeel, kunnen zij de punten wel thuis houden.
Als we kijken naar de senioren. Zij spelen allemaal uit, ook in Gorinchem waar om 13:30 op het programma staat: GKV/Enomics 5 – Triade 4. In Hardinxveld-Giessendam gaat Triade 2 spelen om punten mee te nemen naar Nieuwpoort/Langerak. Vriendenschaar is de thuisploeg, waar zij tegen gaan spelen om 14.30u.
Zo ook in Sleeuwijk waar twee teams gaan spelen van Triade, namelijk Triade 3 en “ons” eerste. Als eerste mag het derde op zoek gaan naar de punten bij het tweede van de SKV. Zij beginnen om 14.00u. Daarna om 15.30u SKV 1 – Triade 1. Beide teams wisten van hun twee gespeelde partijen er een te winnen en bij de andere wedstrijd werd er verloren.

Iedereen weer veel plezier!