3e speelronde najaar veldcompetitie ’16

By 16 september 2016 Nieuws

De hitte is alweer aardig uit de lucht. Het regent en het zon laat zich iets minder zien. Hopelijk hebben de 9 teams en hun tegenstanders “geen last” van het weer tijdens hun wedstrijden. Er staan twee uit wedstrijden en 7 thuis wedstrijden op het programma. Lees verder waar de teams gaan spelen en hoe laat u/jij ze kunt gaan aanmoedigen.

9.00u Triade F tegen Albatros F. De verschillen met de twee andere teams waar zij tegen gespeeld hebben is niet groot. Dit is ook terug te zien in de uitslagen. Kunnen zij zaterdag het verschil nog kleiner houden of zelfs een voorsprong pakken?
De E1 van Triade speelt uit in Alblasserdam tegen Kinderdijk E om 9.00u. Met een uitzonderlijk hoge uitslag versloegen zij in hun vorige wedstrijd: ACKC. Dit keer spelen zij tegen Kinderdijk, kan dan opnieuw naar een record aantal doelpunten worden gegaan?
De tweede wedstrijd op het veld in Nieuwpoort is: Triade D2 tegen Nikantes D om 10.05u. Ondanks alle inspanningen die zij leverden, is het nog niet gelukt om punten te pakken, gaat het hen wel lukken tegen Nikantes?
Triade C – Vriendenschaar C, 11.10u. Voor de tweede wedstrijd van de C komt de ploeg uit Hardinxveld naar Nieuwpoort afgereisd. Er staan al twee punten bij geschreven voor de C van Triade en zaterdag kunnen daar nog eens twee bij komen, maar of Vriendenschaar daar aan gaat mee werken?
ACKC B gaat spelen op het kunstgras bij Poortzicht tegen Triade B om 12.15u. Een keer winst en een keer verlies voor de B van Triade, dat is wat zij tot nu toe hebben laten zien. Tijdens de vorige thuiswedstrijd bleven de punten in Nieuwpoort/Langerak, gaat dat hun zaterdag weer lukken?
In Capelle aan de IJssel gaat Triade 4 spelen tegen KCC/SO natural om 16.00u. Het wordt voor het vierde hun eerste wedstrijd. Hun vorige wedstrijd was afgelast.
Dan om 13.45u speelt Triade 2 tegen Weidevogels. Met twee keer een eindstand van 11-10, dat is voor een derde keer teveel van het goede. Dus Triade 2 gaat er alles aan doen om i.i.g. deze uitslag niet op het scorebord te laten verschijnen.
Om 15.30u gaat Triade 1 het opnemen, ook tegen Weidevogels. Met het gelijkspel van vorige week was Triade 1 het niet eens. Het spel was matig, kunnen zij net als tijdens hun eerste wedstrijd wel “de doelpunten machine” aanzetten en tot scoren komen.
Na het tweede en het eerste, gaat Triade 3 om 17.00u spelen tegen Nieuwerkerk. Waar de kansen ruim aanwezig waren, vorige week, hadden zij moeite om de bal door de korf te krijgen. Zaterdag heeft Triade 3 opnieuw een poging om wel de twee punten te behouden.

Iedereen veel speel plezier, maar ook plezier tijdens het aanmoedigen!