3e speelronde najaar veldcompetitie ’14

By 11 september 2014 Nieuws

Helaas voor Triade 3 mogen zij langs de lijn aanmoedigen a.s. zaterdag, want zij hebben nog een vrije zaterdag. Alle andere Triade teams gaan nu wel op jacht naar de punten. Nog niet voor de punten, maar wel voor het plezier start a.s. zaterdag de Kangoeroe club op het kunstgras vanaf 9.30u. Lees gauw verder voor de voorbeschouwing.

We beginnen bij de jongste jeugd. Triade F2. Voor hen ook eerste partij. Om 9.00u nemen zij het op in Papendrecht tegen PKC. De F1 heeft iets goed te maken. Na hun eerste wedstrijd was het even bijkomen. Maar zij reizen vol goede moed af naar SKV, waar zij starten om 10.00u.
Ze kunnen bijna naar elkaar zwaaien, dat geldt voor de E van Triade. Waar de F1 speelt in Sleeuwijk, speelt de E, aanvang: 10.00u, tegen ACKC in Almkerk. Voor hen ook hun eerste match in deze samenstelling hopelijk nemen ze de punten mee naar Nieuwpoort/Langerak.
Dan om 11.45u, thuis, begint Triade D aan hun tweede wedstrijd. Vorige week kwamen zij net te laat op gang om te winnen, dit kan goed gemaakt worden door PKC D te verslaan. Na de D komt de C op het veld. Voor hen komt Kinderdijk C naar Nieuwpoort. Beide ploegen wisten niet te winnen, afgelopen speelronde, dus…
Zij reizen samen met de F2 mee naar PKC, we hebben het dan over Triade B. Ook om 9.00u start hun partij. De B heeft de eer hoog te houden, door te gaan voor een tweede overwinning. De laatste uitwedstrijd is voor de A. Zij nemen het op tegen Vlaardingen A, aanvang 11.20u.
Er volgen er nog drie thuis wedstrijden voor de senioren. Om 13.55u vangt Triade 4 aan tegen VIOS. Uit tegen Oranje Zwart bleven zij tegen een achterstand aan kijken met thuisvoordeel gaat dat hopelijk een voorsprong worden.
Door een wat lastige start, heeft ook Triade 2 iets goed te maken. Tegen Vlaardingen zal er met meer pit en scherpte begonnen moeten worden, mogelijk kan dan het verschil gemaakt worden. Aanvang: 17.00u
Voor Triade 2 en na het vierde start om 15.30u Triade 1. Tegen een niet al te onbekende tegenstander, Ready ’60, zijn er weer kansen voor het eerste. Vorig seizoen werd er op het veld tweemaal tegen elkaar gespeeld. Wat een gelijkspel en verlies opleverde. Met een goede weersvoorspelling gaat dat hopelijk positief uit pakken voor Triade 1.

Iedereen veel speel- en kijkplezier tijdens de wedstrijden!