3e speelronde najaar veldcompetitie ’13

By 13 september 2013 Nieuws

In alweer de 3e speelronde zijn er weer punten te pakken door de Triade teams. Triade 1, 2, 3, 4 en Triade E spelen op het kunstgras bij de nieuwe kantine. De F, D, C en A zij kunnen de punten alleen maar meenemen naar Nieuwpoort/Langerak.

De competitie gaat voor de F  jeugd verder in Rotterdam, OZC F is daar hun tegenstander. Tijdens hun wedstrijd van afgelopen zaterdag was het regenachtig, hopelijk zal nu wel de zon schijnen en kan er misschien zelfs gescoord worden.
Zaterdag de 14e september is Triade E de enige jeugdploeg die thuis speelt. Na een prima uitslag tegen ACKC E zal nu PKC E op moeten gaan passen om geen punten te verliezen.
Door de A werd er net verloren, nu uit tegen Oranje Wit A zijn er weer volop kansen om wel te winnen. Aan motivatie geen gebrek, maar het moet dan wel om gezet worden in doelpunten.
In Gorinchem is GKV C de ploeg die verslagen kan worden door de C van Triade. In hun eerste wedstrijd werd een zeer positieve stap gezet, maar er volgen nog een aantal wedstrijden om nu al de conclusie te trekken dat er een kampioenschap mogelijk wel in zit.
Op het kunstgras van ACKC D zal Triade D op zoek gaan naar twee punten. Na een gelijkspel tegen Vriendenschaar D, zijn er nu weer punten om mee genomen te worden, maar dan wel na winst.
Dan de senioren ploegen; Triade 4 speelt om 10.50u tegen Kinderdijk. De ploegen van Kinderdijk zijn altijd lastig om tegen te spelen, maar misschien gaat het thuisvoordeel mee spelen.
In Almkerk werden er geen punten gepakt, nu tegen Albatros kan Triade 3 daar voor meer scores zorgen?
Een team van Vriendenschaar komt op bezoek voor het tweede. Zij hadden het relatief simpel tegen Albatros, dat was vorige week, nu dan een ploeg uit Hardinxveld, kunnen zij opnieuw de kansen afmaken?
Triade 1 had het lastig, vorige week, tegen zichzelf, de tegenstanders en de scheidsrechter, hopelijk blijven nu wel de punten in Nieuwpoort/Langerak. Ready ’60 reist af naar het kunstgrasveld van Triade, deze strijd begint om 15.30u.

Iedereen, op het veld en langs de lijn, veel plezier!