3e speelronde najaar competitie ’18

By 21 september 2018 Nieuws

Kv Triade gaat zich weer op maken voor ronde 3, alle teams mogen weer een balletje gaan gooien. We hebben het dan over 12 teams. Dit keer worden er zeven wedstrijden in Nieuwpoort gespeeld en dan vijf elders. Zij zullen spelen in Dordrecht, Papendrecht, Zwijndrecht, Middelharnis en Oud-beijerland. Natuurlijk zijn er een aantal ploegen die er tot nu toe goed voorstaan, door hun partijen met winst af te sluiten, maar daar kan na zaterdag weer verandering komen. Wie blijft de winnende lijn doorzetten? Lees verder waar en hoe laat de wedstrijden gespeeld gaan worden.

Dit keer een heel aantal thuiswedstrijden. We beginnen om 09:15u Triade D1 – Albatros D3. De D1 pakte al twee keer de winst, nu zal het gaan om de eerste of tweede plek in hun poule, want de tegenstander staat op een gedeelde eerste plaats. Dit wordt gelijk al spannend begin van de dag.
Om 10:15u Triade C1 – ACKC C4. Ook de C1 van Triade heeft een goede start gemaakt, zij staan alleen op de eerste plek, wat dus betekend dat bij winst de afstand met de nummer twee weer een stukje groter wordt.
In nog geen enkele poule is dit voor gekomen, maar in dit rijtje van Triade C2 heeft elke ploeg een keer gewonnen en verloren. Oftewel het kan nog alle kanten op. Om 11:20u speelt Triade C2 tegen PKC/SWKGroep C5.
Om 12:25u Triade B1 – Merwede/Multiplaat B2. Triade B1 is ook goed op weg, zij wisten alle twee hun partijen nog te winnen. Ook voor hen geldt dat zij het gaan opnemen tegen een geduchte tegenstander, want de bezoeker uit Sliedrecht doen het na Triade goed in deze poule.
De junioren van Triade gaan het om 13:50u opnemen tegen Merwede/Multiplaat A3. Ook in deze poule  nog van alles mogelijk. Na een gelijkspel en een verliespartij, kan het alleen nog maar beter gaan voor Triade A, maar of Merwede A daar aan gaat mee werken?
Dan de senioren die thuis gaan spelen. Om 15:30u Triade 1 – Thor (R) 1. Met de vorige twee wedstrijden in gedachten, mag het tij gekeerd worden voor Triade 1. Nieuw ronde, nieuwe kansen.
Afgelopen zaterdag was een prima begin voor Triade 2. Wat gaan zij doen tegen Korbis 3, deze partij begint om 17:oou. Kunnen zij het de bezoekers lastig gaan maken door een snelle voorsprong te pakken of…?

Dan de wedstrijden die elders gespeeld gaan worden.
Om 10:00u DeetosSnel E3 – Triade E1 in Dordrecht. Op papier lijkt dit een wedstrijd die in het voordeel van de E1 van Triade kan uitpakken, maar nog altijd geldt de bal is rond.
Dan een uurtje later om 11:00u PKC/SWKGroep F2 – Triade F1 in Papendrecht. De F van Triade wist al wel 10 doelpunten te scoren, maar een overwinning zat er nog niet in. Nu gaan zij het opnemen tegen de koploper in hun poule, wat gaat het worden?
Weer een uur later, om 12:00u Albatros E7 – Triade E2 in Zwijndrecht. Al twee keer wist Triade E2 te winnen, maar of dat hen ook een derde keer gaat lukken dat weten we na de 4x 10 minuten spelen.
Om 12:15u Good Luck 2 – Triade 3 in Middelharnis. Na het gelijkspel van afgelopen zaterdag is het derde klaar om de punten mee te nemen uit Middelharnis, hoe Good Luck 2 daar tegenover staat dat gaan zij weten na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter.
In Oud-beijerland speelt om 12:50u Korbatjo 4 tegen Triade 4. Is er na een gespeelde wedstrijd iets te zeggen over het verloop van het seizoen? Nou, niet echt, maar de eerste twee punten kunnen niet meer afgepakt worden van Triade 4.

Iedereen veel plezier langs de lijn en in het veld!