3e speelronde najaar comp. ’19

By 21 september 2019 Nieuws

Na een mooie ledenvergadering afgelopen donderdagavond staan er weer de nodige wedstrijden gepland voor de zaterdag.
Dan over naar de zaterdag met natuurlijk de wedstrijden, maar ook in de avond de playbackshow. Kom gerust even langs! Deze dag zijn er ook broodjes shoarma te verkrijgen bij de bar, laat ze maar smaken.
Op het veld in Nieuwpoort worden er zes partijen gespeeld en ook zes die elders gaan plaats vinden. Lees verder hoe laat ze gaan starten.

Alle jongste teams van Triade hebben een uitwedstrijd, dus beginnen we deze zaterdag, de 21e, met de junioren.
Om 10:00u Triade A2 – Kinderdijk A3, ze zijn nog niet helemaal in vorm, we hebben het over de A2, zij kunnen dat tegen Kinderdijk A gaan recht zetten.
Om 11:30u Triade 3 – DeetosSnel 7. Het is twee keer net niet voor het derde van Triade. Gaan zij nu wel het verschil maken?
Om 13:05u Triade 4 – Scheldevogels 5. Triade 4 is mooi op weg in deze competitie, met twee punten en een gelijkspel, hebben zij weer kans op de twee punten.
Dan om 14:45u Triade 1 – Aurora 1. De tegenstanders van het eerste, hebben nog geen punten kunnen bijschrijven in de lijst. Deze ploeg komt uit Haarlem afgereisd, dus zij zullen natuurlijk wel alles op alles gaan zetten om die punten weer mee te nemen. Wat gaat de tactiek zijn voor Triade 1 om dit te bestrijden?
Om 16:15u Triade 2 – HKC (Ha) 6, met een klein verschil wist het tweede van Triade de overwinning in eigen huis te houden. Nu komen de tegenstanders uit Hardinxveld-Giessendam, gaan zij het verschil maken of weet het tweede iets uit de hoge hoed te toveren?
Dan de laatste thuiswedstrijd: 17:45u Triade A1 – PKC/SWKGroep A6. Aan het scoren ligt het niet bij de A1 van Triade, nu komt de tegenstand uit Papendrecht, blijven zij ook mee scoren of is Triade A hun al snel kwijt?

De uitwedstrijden voor de zaterdag:
Om 10:10u HKC (Ha) E3 – Triade E1, in Hardinxveld-Giessendam mag de E1 gaan zoeken naar de twee punten. De thuisploeg heeft al wel twee weten te winnen, kan de E1 daar verandering in gaan brengen?
Om 10:30u ACKC C2 – Triade C1 in Almkerk. Gezien de uitslagen zal dit een wedstrijd gaan worden om het kampioenschap. Welke ploeg kan het hoofd koel houden en de bal door de korf gooien?
Om 11:00u SKV D1 – Triade D1 in Sleeuwijk. Het lijkt erop gezien de stand in de poule, dat de D1 van Triade het vandaag kan gaan afmaken, uiteraard zal er wel gewonnen mogen worden. Zal dat hen ook gaan lukken?
Om 11:10u HKC (Ha) B2 – Triade B1 ook in Hardinxveld-Giessendam. In een lastige poule, zal Triade B alle zeilen mogen bij zetten om de twee punten mee te mogen nemen terug naar Nieuwpoort of blijven ze bij HKC?
Om 11:30u GKV/Enomics E2 – Triade E2 in Gorinchem. De E2 van Triade heeft al een overwinning te pakken afgelopen zaterdag, kunnen zij deze lijn ook doorzetten tegen GKV?
Dan de laatste uitwedstrijd voor deze zaterdag, om 13:00u Sperwers C1 – Triade C2 in Rotterdam. Ook de ranking, zouden er kansen kunnen zijn voor de C2 van Triade, maar dat zullen ze nog we even mogen afmaken.

Iedereen weer veel plezier en succes!