2e speelronde zaalcompetitie ’19-’20

By 29 november 2019 Nieuws

Wat een eerste Triade Thuisdag was het afgelopen zaterdag! Met natuurlijk de korfbalwedstrijden, met zes overwinningen van de 11 partijen. Het 10 jarig jubileum van de Triade Fanantics en afsluitend het jubileum feest. Ook deze zaterdag mogen er 10 Triade teams weer op pad, want dit keer zijn het alleen maar uitwedstrijden. Lees verder waar er gespeeld gaat worden.

Zij mogen al vroeg op pad, naar Dordrecht. Hier wordt om 09:00u gespeeld tussen Oranje Wit (D) E6 en Triade E1. De E1 van Triade had het niet makkelijk tijdens het eerste partij, dus kunnen zij dit gaan recht zetten tegen Oranje Wit E.
Om 10:05u PKC/SWKGroep C5 tegen Triade C2 in Papendrecht. Met een mooie uitslag werd de tegenstander met lege handen naar huis gestuurd. Kunnen zij, Triade C2 nogmaals de punten behouden?
Dan om 11:00u in Alblasserdam: Kinderdijk D3 tegen Triade D1. Dit wordt de eerste wedstrijd voor de D1 van Triade in de zaal. Wordt er gelijk met winst er vandoor gegaan?
Bergen op Zoom, dat is de plaats waar de wedstrijd begint om 12:20u tussen Scheldevogels 5 en Triade 5. Het vijfde van Triade zetten een prima uitslag op het scorebord, gaan zij opnieuw zoveel scoren?
In Dordrecht begint om  13:00u: Sporting Delta B3 tegen Triade B1. Voor Triade B1 zijn er nu opnieuw kansen voor die twee punten, gaan ze die ook pakken?
Zij reizen af naar Papendrecht. Daar begint om 13:10u: PKC/SWKGroep C4 tegen Triade C1. Afgelopen veldseizoen werden ze kampioen, maar nu was het werken voor ze. De C1 van Triade had het afgelopen zaterdag niet makkelijk, kan PKC wel verslagen worden?
Om 14:20u Keep Fit ’70 1 – Triade 1 in Roosendaal. Het voor het eerste van Triade even zoeken naar de personen die gingen scoren, maar toen die gevonden waren, was het voorbij PSV/lifovragen.nl. Kan de doelpuntenmachine nogmaals in stelling worden gebracht?
In Hardinxveld-Giessendam begint om 16:55u: HKC (Ha) A2 tegen Triade A1. Zoals ook voor de C1 geldt, was dit ook het geval voor de A1 van Triade. Op het veld ruim kampioen, maar nu in de zaal zijn de tegenstanders meer aan elkaar gewaagd. En mag er “echt” gekorfbald gaan worden. Wat gaat het nu de uitslag worden?
Om 17:00u IJsselvogels 4 tegen Triade 2 in Moordrecht. Ze hebben er alles aan gedaan, maar de punten behouden zat er niet in voor het tweede van Triade. Nu opnieuw een kans tegen IJsselvogels!
Dan om 17:00u RWA A2 tegen Triade A2. Zij spelen tegen elkaar in Rhoon. De A2 van Triade, maakte vijf doelpunten afgelopen zaterdag. Kunnen dit er meer worden om de punten mee naar Nieuwpoort te nemen?

Iedereen weer veel korfbal plezier!