2e speelronde zaalcompetitie ’18-’19

By 30 november 2018 Nieuws

De Triade Thuisdag in sporthal De Reiger was afgelopen zaterdag weer als vanouds. Maar a.s. zaterdag worden de wedstrijden elders gespeeld. Er gaan elf partijen gespeeld worden. Triade C1 en 5 zijn vrij. Lees verder waar de teams gaan spelen om ze komen aanmoedigen!

De E2 van Triade gaat om 10.00u spelen tegen Juliana E in Oud-Gastel. Voor E2 begon het seizoen iets minder, zij kwamen tot bijna een gelijkspel, maar helaas. Nu kunnen zij opnieuw gaan voor de punten om deze weer mee te nemen naar Nieuwpoort.
Ook om 10.00u speelt in Bergen op Zoom: Scheldevogels E tegen Triade E1. Voor de E1 van Triade ging het bijna te makkelijk, afgelopen zaterdag. Maar wat het niveau is van Scheldevogels kunnen we alleen weten via de uitslagen.
Iets dichter bij huis, speelt ook om 10.00u, onze jongste jeugd: Triade F. Zij gaan naar Zwijndrecht om te spelen tegen Albatros F. Voor Triade F is het hun eerste partij dit seizoen. Wat gaat hun uitslag worden?
Dan om 11.55u in Hardinxveld-Giessendam gaat Vriendenschaar A spelen tegen Triade A. Zij wisten op een mooie manier de punten te pakken tijdens de eerste thuisdag. Wat gaan zij doen tegen deze tegenstanders?
Vijf minuten later, start om 12.00u Albatros D3 tegen Triade D1, dat is ook in Zwijndrecht. Triade D1 is nog naar het zoeken naar het goede spel van buiten, maar kunnen zij dit gaan vinden in hun tweede wedstrijd.
De derde ploeg die ook naar Zwijndrecht gaat is Triade B. Zij nemen het op tegen Albatros B2. Deze partij begint om 14.00u. De B van Triade stond na een spannende wedstrijd helaas met lege handen. Gaan zij dit nogmaals laten gebeuren?
Nog een ploeg die gaat spelen in Hardinxveld-Giessendam. Dat is de wedstrijd tussen Vriendenschaar (H) 5 – Triade 4, zij spelen om 14.15u. Het begin voor het vierde was niet goed genoeg om de punten in eigen huis te houden. Dan nu poging twee.
Het tweede C team van Triade reist af naar Papendrecht voor hun partij tegen PKC/SWKGroep C4 om 15.10u. Zij pakten net wel de twee punten afgelopen zaterdag. Maken zij het opnieuw zo spannend of…?
De selectie gaat op bezoek bij Stormvogels uit Westkapelle, maar de sporthal is in Koudekerke waar ze gaan spelen. De reistijd: ruim 1,5 uur rijden. Maar met de positiviteit van afgelopen zaterdag zal dat geen probleem zijn. Beide ploegen wisten op een mooie manier de eerste twee punten van dit seizoen te pakken. Om 15:00u Stormvogels (W) 2 – Triade 2 én om 16:15u Stormvogels (W) 1 – Triade 1.
Dan laat in de avond om 20:00u Oranje Wit (D) 6 – Triade 3 in Dordrecht. Helaas ging de partij van afgelopen zaterdag niet door. Dus de wedstrijd voor Triade 3 in de zaal.

Iedereen weer veel plezier tijdens de uitwedstrijden!