2e speelronde zaalcompetitie ’17-’18

By 17 november 2017 Nieuws

De eerste Triade Thuisdag begint morgen om 10.00u. In sporthal De Reiger zullen de wedstrijden gespeeld gaan worden. De A, de E en de F hebben helaas niets op het programma, maar de andere 10 teams zullen hun “kunsten” laten zien tijdens deze lange en hopelijk puntenvolle Triade Thuisdag. Lees verder hoe laat de wedstrijden gaan beginnen.

In sporthal De Reiger worden de eerste thuiswedstrijden gespeeld en dat gaat de hele dag door, zelfs in de avond.
Te beginnen in de ochtend.
10:00 Triade D1 – Oranje Wit (D) D4, daar waren de eerste punten voor de D1 van Triade. Vorige week tijdens hun uit partij, werden de punten mee genomen. Kunnen zij dit ook in deze partij?
11:00 Triade D2 – KOAG D3. Het verschil was heel groot voor Triade D2, zij konden helaas niet tot scoren komen in Hoogvliet. Tegen de bezoekers uit Krimpen, zal het dan wel lukken?
12:00 Triade C1 – Albatros C4. Zij lieten het in de eerste helft liggen in Papendrecht, vorige week Triade C1. Uit Zwijndrecht komen hun tegenstanders. Hoe scherp gaat Triade C1 beginnen om 12.00u?
13:00 Triade C2 – GKV/Enomics C3. Veel doelpunten waren het niet, maar Triade C2 kon niet voorkomen dat de punten bij de thuisploeg bleven. Wat wordt hun tactiek om het de Gorkumers moeilijk te gaan maken?
14:00 Triade B1 – KOAG B3. De bezoekers uit Krimpen hebben al wel een kleine voorsprong, want zij speelden al een wedstrijd binnen. Gaat dat het verschil worden voor Triade B of geeft dat geen verschil voor hen?
15:00 Triade 5 – GKV/Enomics 5. Nu op de “normale” speeldag gaat het vijfde van Triade op zoek naar de eerste punten. Hoe zal dat hen verlopen?16:10 Triade 4 – Albatros 6. In Giessen kon het vierde helaas niet de overwinning naar zich toe trekken. Nu spelen zij tegen Albatros, welke ploeg behoudt de punten?
17:20 Triade 1 – OKV 1. Met maar liefst 21 doelpunten wist het eerste van Triade goed de korf te vinden, afgelopen zaterdag. Maar de tegenstanders uit Oostzaan zullen niet voor niets naar Groot-Ammers afreizen. Wie kan een ruime voorsprong pakken en vasthouden óf gaat het gelijk oplopen?
18:30 Triade 2 – Vitesse (Ba) 4. Wat een prima begin van dit zaalseizoen voor Triade 2. Hoe groot zal het verschil worden in deze wedstrijd óf gaat het anders aflopen en gaan de bezoekers met de punten naar huis?
19:45 Triade 3 – RWA 6. Het derde van Triade, heeft de punten meegenomen uit hun oefenpartij. Kunnen zij deze omzetten naar winst? Laat op de zaterdagavond spelen zij tegen de ploeg uit Rhoon.