2e speelronde zaalcompetitie ’16-’17

By 17 november 2016 Nieuws

Na de eerste wedstrijden van afgelopen zaterdag, staat zaterdag de eerste Triade Thuisdag op het programma. Bijna alle teams gaan hun partijen spelen in sporthal De Reiger, alleen Triade B heeft een uitwedstrijd in Sommelsdijk. Lees verder hoe laat de teams gaan spelen.

In Dordrecht speelde de F tegen Oranje Wit, nu spelen zij om 9.00u tegen Conventus F. Kunnen zij nu wel de kans pakken om met winst te eindigen?
Ook om 9.00u speelt de E van Triade tegen ADO. Voor hen is het de eerste wedstrijd in de zaal.
Na de F en de E komt ELKV/Zevenbergen op bezoek voor Triade D1, zij beginnen om 10.00u. In spannende wedstrijd kon er vorige week net worden gewonnen. Nu wel?
11.00u, Triade D2 tegen Dordrecht D. Ook voor Triade D2 is het de eerste wedstrijd tijdens deze zaalcompetitie.
Als de D2 klaar is met hun wedstrijd komt ook een team van ADO naar De Reiger om te spelen tegen Triade C. Zij beginnen om 12.00u. In Krimpen aan de IJssel had de C van Triade het niet voor het zeggen tegen KOAG, gaat dat nu wel lukken tegen de bezoekers?
In Sommelsdijk, spelen Good Luck B en Triade B tegen elkaar. Dat zal zijn rond de klok van 13.00u. Tijdens de eerste uitwedstrijd bleven de punten bij Triade B. Zij kunnen de twee verdubbelen door nogmaals te winnen.
Bijna dezelfde tijd speelt om 13.05u Triade A tegen Conventus. Het was tot in de laatste minuut spannend wie er zou winnen tussen WION A en Triade A, maar de punten gingen mee terug  naar Nieuwpoort/Langerak.
Dan gaan we naar de senioren. Door de komst van een team alleen spelend in de zaal, namelijk Triade 3, zijn er wat naamswijzigingen bij de senioren. Daardoor is het 3e van de veldcompetitie nu Triade 4 geworden, Triade 4 is nu het vijfde. Het vijfde gaat spelen tegen Albatros en wel om 14.15u. Zij waren nog niet scherp tijdens hun eerste partij in Gorinchem, maar kunnen zij dit gaan recht zetten tegen de ploeg uit Zwijndrecht?
Een uur en vijf minuten later speelt Triade 3 tegen DeetosSnel, om 15.25u. Voor hen is het de eerste serieuze wedstrijd om te kijken na de oefenwedstrijden en trainingen of de doelpunten ook gaan komen.
Na de winst van vorige week, kan Triade 1 deze lijn door zetten om van Animo uit Geldermalsen ook te winnen. Deze wedstrijd zal beginnen om 16.35u.
Een goed voorbeeld doet volgen, maar gaat dat ook gelden voor Triade 2. Zij gaan het opnemen tegen Olympia, dit zal zijn om 17.45u. Vorige week lieten zij zich weg bluffen door de ploeg uit Reeuwijk. Dit keer zal het initiatief moeten komen van het tweede, gaat dit hen ook lukken?
Triade 4 had nog een vrije zaterdag, maar mag ook tijdens deze tweede speelronde aan de slag in de zaal. Zij gaan het opnemen tegen Nieuwerkerk. Zij spelen als laatste team op deze hopelijk succesvolle Triade thuisdag om 18.55u.

Iedereen veel plezier met het kijken, aanmoedigen en in het veld!