2e speelronde zaalcompetitie ’14-’15

By 14 november 2014 Nieuws

Het is zover. De eerste Triade thuisdag!
Helaas voor Triade 3, C en F2 zij spelen niet, maar aanmoedigen kunnen ze dan wel. Met wisselende uitslagen vorige week, kan het thuisvoordeel wel eens gaan gelden. Maar dan is er uiteraard ook een scheidsrechter nodig… Lees verder!

Ook deze zaterdag beginnen we vroeg en wel om 9.00u. In dezelfde poule als tijdens de najaar veldcompetitie, gaat Triade F1 op zoek naar een hoger plekje in de poule. Dat gaat beginnen tegen Merwede F2.
Er wordt weleens negatief gesproken over de scheidsrechter. Maar realiseren deze personen ook wel dan dat zonder scheidsrechter, geen korfbal betekend. Dan komt het opeens dichtbij. Tijdens deze eerste Triade thuisdag, willen we alle scheidsrechters in “het zonnetje zetten”. Namens de vereniging krijgen zij, ook de scheidsrechters die niet a.s. zaterdag fluiten, een kleinigheid aangeboden. Daarmee doen we als vereniging mee met de landelijke week van de scheidsrechter.
Wat een uitslag van 8 tegen 0 vorige week. Triade E heeft de smaak goed te pakken, maar gaat dat ook lukken tegen Oranje Wit E, zij beginnen om 10.00u
Om 11.00u speelt de D hun eerste competitiewedstrijd. Dat is tegen Albatros D uit Zwijndrecht. Gevolgd om 12.10u door Triade B. Op het veld pakten zij een kampioenschap, zaterdag kunnen zij een start maken voor opnieuw winst in de poule. Vriendenschaar B is de tegenstander.
Met een gewonnen wedstrijd voor Triade A en een verloren partij door PKC/SWKGroep A, tijdens de vorige speelronde, kan het een spannende kraker worden. 13.15u is de aanvangstijd.
Door met de senioren. Van de drie senioren teams hebben Triade 2 en 4 nog geen zaalwedstrijd gespeeld. Zij gaan hun “debuut” maken in de zaal. Om 14.30u start het vierde tegen Zevenbergen. Triade 2 start om 17.00u.
In Vlaardingen kwam Triade 1 te laat op gang. Dit keer voor het thuispubliek, zal er met goed spel wel de punten in de Reiger gehouden mogen worden. Na de warming-up en oplopen gaan zij starten om 15.45u tegen Ventura Sport.

Komt allen de Triade teams aanmoedigen en denk aan de scheidsrechter!