2e speelronde zaalcompetitie ’13 – ’14

By 15 november 2013 Nieuws

Na de eerste speeldag in de zaal, vorige week zaterdag, staat de 2e speeldag er weer aan te komen. Dit keer spelen alle Triade teams thuis, behalve de F en Triade 2, zij zijn vrij.
Triade E pakte vorige week op een zeer eenvoudig wijze de punten, maar daar zal ADO E geen genoegen mee nemen. Start om 10.30u.
Triade D had het iets lastiger in hun wedstrijd tegen PKC D. Zal nu het thuisvoordeel gaan helpen? Kinderdijk D is hun tegenstander, de partij begint om 11.30u.
Triade C scoorde de meeste doelpunten van de jeugdploegen van Triade, zaterdag 9 nov., maar of dat ook zo makkelijk zal gaan tegen Kinderdijk C is nog maar de vraag. Aanvang 12.30u .
Triade A had een “off day” tegen Movado A. In sporthal De Reiger heeft de A iets recht te zetten. ADO A is de te kloppen ploeg. De scheidsrechter fluit om 13.30u in.
Triade 4 kon niet stunten tegen Kinderdijk, maar Olympia is daar misschien wel de tegenstander voor? Deze wedstrijd begint 14.40u.
Triade 3 ging met “lege handen” naar huis na hun partij tegen PKC. Tegen een waarschijnlijk bekende tegenstander zal daar beter op ingespeeld kunnen worden. Triade 3 – Albatros, 15.50u.
Triade 1 speelde net gelijk tegen Oranje Nassau. Tegen VIKO zal het eerste met een andere instelling de wedstrijd in gaan, om uiteraard de punten in De Reiger te houden. Aanvang 17.00u.

Iederee veel plezier, zowel de toeschouwers als de spelers en speelsters!