2e speelronde voorjaar veldcompetitie ’17

By 7 april 2017 Nieuws

Een hele korte speelronde a.s. zaterdag. Alleen Triade 1 speelt. In de ochtend is het wel wat drukker op het veld, want dan wordt de Paas training en bingo gehouden worden voor de Kangoeroes en de F van 9.30u tot 11.30u, ook een vriendje of vriendinnetje is welkom. Lees verder hoe laat Triade 1 gaat starten.

Tijdens de aller eerste wedstrijd na de zomer van 2016 speelde Triade 1 al tegen Koveni, waar zij vorige week nogmaals tegen mochten gaat spelen. Alleen pakte dit niet goed. De thuisploeg was de boven liggende partij en wist met twee punten verschil te winnen. Zaterdag 8 april speelt Triade 1 tegen Thor uit Harmelen. Dat zal zijn om 14.00u op het veld in Nieuwpoort. (Daar de wedstrijd van Triade 2 niet doorgaat). Op 10 september 2016 wist het eerste van Triade in Harmelen wel één punt mee terug te nemen. Het toen 13 tegen 13. Met in het achterhoofd dit wetende en de partij van vorige week te hebben geanalyseerd zal Triade er alles aan gaan doen om nu wel de twee punten te pakken. Kom ze aanmoedigen!

Wij wensen de spelers en speelsters van beide ploegen alvast een sportieve ontmoeting toe!