2e speelronde voorjaar veldcompetitie ’16

By 8 april 2016 Nieuws

Het viel niet mee om de eerste punten te pakken, voor bijna alle Triade teams lukten het niet om de winst op te eisen, op drie teams na. Tijdens de tweede speelronde kunnen er weer punten verzameld worden. Ook dit keer mogen alle teams aan de slag. Zowel thuis in Nieuwpoort als elders. Lees waar en hoe laat u/jij de teams kunt gaan aanmoedigen.

De uitwedstrijden:
Om 9.00u Kinderdijk E – Triade E2. Met twee doelpunten voor en tien tegen, kon ook Triade E2 niet voorkomen dat hun tegenstander hun eerste overwinning pakte. In Alblasserdam en tegen Kinderdijk, zijn er weer kansen om ditmaal met de punten aan de haal te gaan.
Om 9.00u Sporting Delta C – Triade C. Het verschil was niet groot, maar ook niet genoeg om de winst te pakken. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. In Dordrecht mag Triade C het opnieuw gaan proberen. Kunnen zij daar wel direct een voorsprong pakken?
Om 9.00u Merwede D – Triade D1. De D1 van Triade is ook sterk begonnen met deze voorjaar competitie. Met af en toe wat matig spel, wisten zij toch de punten te behouden. Nu in Sliedrecht hebben zij de tweede kans om met winst weer huiswaarts te keren. Of steekt Merwede daar een stokje voor?
Om 10.00u Albatros E – Triade E1. De reis voor de E1 gaat naar Zwijndrecht. Op de velden bij Albatros, gaat Triade E1 er weer met goede moed tegenaan, om ook hun eerste overwinning te pakken.
Om 12.00u DSO B – Triade B. Eureka was een maatje te groot voor Triade B. In Klundert, spelen zij tegen DSO B. Liggen daar de eerste twee punten te wachten om mee genomen te worden naar Nieuwpoort?
Om 12.30u ZKV – Triade 4, met winst begon het vierde de competitie. Nu hebben zij niet het thuisvoordeel, maar spelen zij in Zuidland. Hoe kan Triade 4 tegen gehouden worden om niet met de punten naar huis te gaan? Na het laatste fluitsignaal van de ZKV scheidsrechter is dat bekend.

De thuiswedstrijden:
9.00u Triade F – PKC-SWKGroep F, als één van de weinige ploegen wist Triade F te winnen, vorige week. En de uitslag was niet mis. Kan Triade F dit wol houden. Tegen de Papendrechters is het altijd lastig, Wat gaat zaterdag 9 april hun brengen?
10.00u Triade D2 – Keep Fit ’70 D. Met helaas maar één gescoord doelpunt, was er niet veel aan, vorige week voor Triade D2. Nu met het thuisvoordeel, zou dat mogelijk anders kunnen gaan uitpakken. Maar of de bezoekers daar aan gaan meewerken?
11.00u Triade A – Sporting Delta A. Met tien punten verschil, kon Triade A niet voorkomen dat hun tegenstander, vorige week zaterdag, de overwinning pakte. Tegen de Dortenaren, zijn er weer volop kansen.
12.30u Triade 3 – KCR. De conclusie was snel gemaakt. Het wilde niet lukken. Het derde speelde een prima wedstrijd, maar de doelpunten bleven uit. Op het kunstgras in Nieuwpoort, mogen zij laten zien dat er wel gescoord kan worden.
14.00u Triade 2 – Maassluis. De wedstrijd in Ridderkerk, was niet sterk van het tweede. Met een gelijkspel wisten zij i.i.g. een punt te behouden. Eén punt zullen zij opnieuw niet goed vinden. Tegen Maassluis mag er gestreden gaan worden voor de volle winst.
15.30u Triade 1 – Twist. Het eerste kon de schutters van Maassluis niet weer houden om de winst te pakken. Voor het thuispubliek mag Triade 1 gaan laten zien, hoe het ook kan. De tegenstander Twist uit Vlaardingen, zal dat niet zomaar laten gebeuren. Kom Triade aanmoedigen om half vier!

Iedereen weer veel plezier!