2e speelronde voorjaar veldcompetitie ’14

By 27 maart 2014 Nieuws

Na de eerste vier partijen op het veld, vorige week, komen a.s. zaterdag alle teams in actie. Zowel op het kunstgras bij sportzaal Poortzicht als in Papendrecht, Klundert, Kinderdijk en Hardinxveld-Giessendam.

We beginnen bij de jeugdploegen. Triade F2 kwam al in actie. Zelfs met een eerste doelpunt! Nu uit tegen HKC F, zou één doelpunt genoeg kunnen zijn, maar als…? De eerste wedstrijd voor de F1, zij spelen ook een uitpartij tegen PKC/Hagero F.
Na alle gewonnen matches word het spannend voor Triade E. Tegen Kinderdijk E zal duidelijk worden hoe de E ervoor staat. Gaat dit buitenseizoen opnieuw een succes worden of zal er meer tegenstand komen?
Om 10.15u gooit Triade D af op het kunstgrasveld bij Poortzicht. Zij zijn al iets meer gewend om een niveau hoger te ballen, vanuit de zaal. Maar nu op het gras dat nep is, komt PKC D op bezoek.
De B heeft al kunnen genieten van het “heerlijke” buiten korfballen en heeft al iets recht te zetten van vorige week. Merwede B zal zich niet gemakkelijk laten verslaan, maar het thuisvoordeel kan mogelijk wel helpen. Aanvang: 11.15u.
Ook voor Triade A geldt dat zij hun eerste partij gaan spelen. Uit Hardinxveld-Giessendam komt de A van Vriendenschaar om de punten mee te nemen, uiteraard zal Triade A hier een stokje voor gaan steken. Aanvang: 12.30u.
Tijdens redelijke weersomstandigheden was Triade 4 Kinderdijk weer eens de baas. Uit tegen DSO, zal dat nog moeten blijken. Ook een uitwedstrijd voor Triade 3 zij hoeven iets minder ver te reizen. Papendrecht is de bestemming voor het derde.
Rond de klok van 14.00u begint het korfbalavontuur voor Triade 2. Zij eindigden op een keurige tweede plaats in de najaars competitie. Nu zijn er weer kansen om bovenaan de lijst te komen te staan. DVS ’69 is de tegenstander.
Het verschil is maar één punt tussen Triade 1 en VIOS. Triade wist in de eerste buitenwedstrijd twee punten te pakken. VIOS speelde gelijk. In de uitwedstrijd wist VIOS te winnen, dus dat kan nog wel eens spannend gaan worden. De verwachtingen voor het weer zijn goed. Weinig wind en zon. Het publiek gaat hopelijk veel doelpunten te zien krijgen. Deze wedstrijd begint om 15.30u.

Iedereen veel speel- en kijkplezier!