2e speelronde voorjaar veldcompetitie ’13

By 5 april 2013 Nieuws

Afgelopen weekend is de klok vooruit gezet, helaas heeft dat nu nog geen invloed gehad op het weer. Hopelijk wel op de strijdvaardigheid van de Triade teams. Want de achtallen kunnen er tegen aan. Er worden thuis 5 wedstrijden gespeeld en Triade 1, 2 en A gaan uit spelen.

De start van het veldseizoen is voor Triade goed begonnen. Met vier maal winst en een keer gelijk. De jeugd gaat het op het eigen veld proberen om de punten in Langerak/Nieuwpoort te houden. Om 9.00u gaat de E van start, zij spelen hun eerste wedstrijd in een groot veld met twee vakken. Het zal voor de kinderen erg wennen zijn, maar de strijd zal er daarom niet minder om zijn. PKC E komt naar het veld van Triade.
Na de E gaat de D PKC D van punten af houden. 10.05u is de aanvangstijd. Met nog vers in het geheugen de wedstrijd tegen Kinderdijk D, moet de ploeg uit Papendrecht niet worden onderschat.
Albatros C komt vanuit Zwijndrecht afgereisd. Zij starten om 11.10u tegen de C. Ook zij wisten te winnen, wat ook weer verwachtingen met zich meebrengt?
Na een matige start door Triade B, kunnen zij zich herpakken tegen Merwede B. En laten zien dat zij niet voor niets kampioen zijn geworden in de zaal. 12.20u begint deze partij.
Maar liefst negentien doelpunten werden er gescoord door Triade A, vorige week. In Dordrecht wordt er meer tegenstand verwacht door Movado A. De A start om 14.00u.
De senioren, te beginnen bij Triade 3. Zij spelen hun eerste wedstrijd tegen NIO uit Rotterdam. Op het veld langs de Tiendweg, spelen zij om 13.45u waar de andere twee senioren teams uit spelen.
Triade 2 mag om 12.30u aantreden in Hendrik Ido Ambacht tegen DVS ’69. Voor het tweede word het hun eerste kunstje tijdens dit veldseizoen.
Waar zij een super start hadden, werd het opeens wel erg spannend, Triade 1 tegen SKV. Deze zaterdag wordt er gereisd naar Leerdam, om bij Ter Leede punten af te pakken. In ook weer een streekderby zal het eerste veerkracht moeten tonen om mogelijk een kampioenschap veilig te stellen. Zij kunnen geen punten laten liggen, als zij willen meedraaien bovenin de poule.

Iedereen langs of in het veld veel plezier tijdens de wedstrijden!