2e speelronde voorjaar competitie ’18

By 12 april 2018 Nieuws

Na een vrije zaterdag voor bijna alle teams van Triade, was er nog een wedstrijd voor Triade 4. Afgelopen zaterdag werd gespeeld om de nationale titel in de Ziggo Dome in Amsterdam, vandaar dat bijna heel korfballend Nederland vrij was. Maar a.s. zaterdag is er de tweede speelronde met zes thuiswedstrijden en vijf teams gaan op reis. De wedstrijd van de C1 is verplaatst naar zaterdag 28 april. Lees verder waar en hoe laat de Triade teams aan de slag mogen.

We kijken eerst naar de uitwedstrijden:
09:45u Kinderdijk D4 – Triade D1, wat een gedroomd begin voor de D1 van Triade met een overwinning met 12 doelpunten, dat geeft goede moed voor de partij tegen Kinderdijk.
Om 11:00u ACKC D3 tegen Triade D2. Ook de D2 had weinig moeite met hun tegenstander tijdens de eerste speelronde, maar ook de ploeg waar zij tegen gaan spelen wisten te winnen. Wie gaat met de punten aan de haal?
Ook om 11:00u GKV/Enomics F3 – Triade F1 in Gorinchem. De thuisploeg wist nog niet te winnen, ook de F van Triade pakte nog geen punten. Nu spelen zij tegen elkaar. Gaat dit een gelijk opgaande strijd worden?
In Rotterdam begint om 12:05u de wedstrijd tussen OZC B1 en Triade B1. OZC speelde gelijk en helaas wist de B van Triade niet te winnen. Welke ploeg gaat nu wel de voorsprong pakken?
Aan het begin van de avond spelen om 18:30u Oranje Wit (D) 7 en Triade 3 tegen elkaar. Het derde pakte in een mooie wedstrijd de eerste buiten punten. Nu spelen zij in Dordrecht tegen Oranje Wit.

Dan kijken we naar de thuiswedstrijden:
Te beginnen bij de E. Om 09:15u Triade E1 – PKC/SWKGroep E8. Ze kregen geen doelpunten tegen tijdens hun eerste wedstrijd, we hebben het over de E van Triade. Kunnen zij nogmaals goed verdedigen?
Om 11:15u Triade C2 – ACKC C3. Drie keren scoren, dat waren de tegen doelpunten tegen de C2 van Triade, tijdens de eerste speelronde. Nu tegen de ploeg uit Almkerk, zij wisten bijna 20 keer te scoren. Hoe stevig staat de verdediging van Triade C2?
Net na de middag, om 12:20u Triade A1 tegen KCC/SO natural A5. De A van Triade wist net niet te winnen, maar zij krijgen opnieuw een kans. Wordt het weer spannend of gaat een ploeg vanaf het begin de leiding nemen?
Dan de senioren, als eerste om 13:50u Triade 4 – KCR 9. Vijf keer scoren, dat deed het vierde afgelopen wedstrijd, maar of zij met vijf doelpunten het gaan winnen van de ploeg uit Ridderkerk is nog maar de vraag.
De streekderby van de dag: Triade 1 – SKV 1 om 15.30u. De ploegen kennen elkaar goed, wat het makkelijk kan maken of juist niet?! De eerste wedstrijd van dit voorjaar, pakte niet goed uit voor de ploeg uit Sleeuwijk, maar Triade 1 wist hun tegenstander zonder punten naar huis te sturen. Het verschil in punten is maar twee, als we kijken naar het doelsaldo: dat verschil is wel groter. Wie pakt de punten tijdens deze twee speelronde?
Dan de laatste partij op het kunstgras in Nieuwpoort. Om 17:00u Triade 2 – Vriendenschaar (H) 5. Het is de partij tussen de nummers zeven en acht. Helaas voor het tweede van Triade staan zij op plek acht. Kunnen zij weer een stapje in de goede richting maken door de punten in eigen huis te houden?

Iedereen succes tijdens de wedstrijden en natuurlijk vergeet de vrijwilligers niet!