2e speelronde voorjaar competitie ’15

By 3 april 2015 Nieuws

Vorige week zaterdag waren de punten ver te zoeken binnen Kv Triade. Met twee overwinningen op acht wedstrijden, lieten de teams het af weten of lag dit aan de tegenstanders. Laten we dit in het midden houden. Kijkend naar morgen, staan er 11 partijen op het programma met ook een verdeling van thuis en uit.

In deze regio gaan de Triade teams aan de slag. Teweten in Papendrecht, Hardinxveld-Giessendam, Gorinchem en Barendrecht. Natuurlijk niet te vergeten de thuiswedstrijden. Laten we eerst kijken naar de partijen die gespeeld gaan worden op het kunstgras in Nieuwpoort. Triade D2 neemt het op tegen Merwede D. Was vorige week ook Merwede D de tegenstander voor de D1, dit keer schuift het op. Zij starten om 9.00u.
Gevolgd om 10.00u door Triade C. Voor hen de eerste partij in de competitie. Zij spelen tegen PKC/SWKGroep C.
Dan sluiten we de ochtend af met de junioren. Voor hen komt Kinderdijk A naar Nieuwpoort. Waar het tijdens een oefenpartij nog lastig was om het eigen spel te spelen, hebben zij extra aandachtspunten meegenomen van de afgelopen trainingen om het Kinderdijk lastig te gaan maken. Zij starten om 11.00u.
In Rotterdam, vorige week, kwam Triade 4 er niet aan te pas. Ze nemen het om 12.30u op tegen Olympia uit Spijkenisse. Voor Triade 2 gaat de competitie om 14.00u starten. In het duel met Nieuwerkerk, zal er winnaar komen die met de twee punten weer een plekje kan stijgen in de ranglijst.

Als laatste thuiswedstrijd, zeker de moeite waard om te komen kijken, Triade 1 tegen DKB uit Best, om 15.30u. Waar Triade in Ridderkerk, vorige wedstrijd, dure punten heeft laten liggen, zijn er nu punten nodig om te gaan voor een mogelijk kampioenschap. Maar ook de bezoekers kijken al uit naar een promotie naar de tweede klasse, zij zullen zich stevig gaan verzetten. En zelfs Ten Donck is door hen overwinning op maar twee punten achterstand komen te staan van Triade en DKB. Dit zou wel eens een beslissing kunnen worden.
Dan gaan we kijken naar de uitwedstrijden. Te beginnen bij Triade 3, zij wisten als een van de twee ploegen, vorige week te winnen van Ventura Sport. Zij spelen tegen GKV in Gorinchem en spelen om 13.00u.
Triade B gaat af reizen naar Vitesse in Barendrecht. In een spannende wedstrijd wisten zij vorige week net niet te winnen, maar nu zijn er weer volop kansen. Aanvang: 15.15u.
Iets dichter bij huis, als de B, gaat Triade D op bezoek bij HKC D. Tegen Merwede werd er met één puntje verschil verloren, de spelers baalden dat zij de Sliedrechters net niet konden laten buigen. Met positieve motivatie zal er tegen HKC gelijk scherp begonnen mogen worden. Aanvang: 10.00u.
Onze jongste spelende ploegen, teweten Triade F1 en F2, gaan naar PKC en Vriendenschaar. De F1 pakte gelijk al een winstpartij en zal dit mogelijk door kunnen zetten. Start om 9.00u. De F2 gaat ook om 9.00u het veld op bij Vriendenschaar F. Met twee doelpunten konden zij het, vorige week, PKC niet lastig genoeg maken. Dus de twee punten zouden meegenomen kunnen worden richting Nieuwpoort/Langerak.

Iedereen veel kijk-, speel- en aanmoedig plezier toegewenst!