2e Speelronde veldcompetitie

By 6 september 2012 Nieuws

Hoe goed is het voor korfballers om wedstrijden te spelen als het lekker weer is? Mogelijk worden er dan meer doelpunten gescoord, want meestal staat er dan bijna geen wind. Als je dan maar niet tegen de zon in hoeft te schieten, want dan zie je weer niets.
Afgelopen zaterdag speelden alle teams, twee gelijk, twee verliespartijen en vier keer winst voor Triade. Zaterdag spelen de senioren thuis en de C en de E uit in Papendrecht en Hardinxveld-Giessendam.

Het tweede en derde team hebben wat goed te maken. Hun start was niet genoeg om de punten mee te nemen richting Langerak/Nieuwpoort. Hopelijk op eigen terrein kunnen zij wel het verschil maken. Kinderdijk en Thor komen op bezoek.
Na een gelijkspel in Sleeuwijk, kan ook het eerste team revanche nemen tegen de Leerdammers. Ter Leede is een bekende voor Triade, de laatste (geregistreerde) wedstrijden werden met twee punten verschil gewonnen.
Op een kunstgrasveld in Papendrecht gaat Triade C strijden om de punten. Vorige week werd er voortreffelijk gekorfbald, want Vriendenschaar werd met 5 tegen 0 naar huis gestuurd. Waarschijnlijk zal PKC C meer tegenstand bieden en moet de C mogelijk hun strijdplan daar op aanpassen.
Vriendenschaar E is de tegenstander voor “onze” E. Waar vorige week heel veel werd geschoten, maar er helaas geen een in ging, gaan de doelpunten nu dan wel vallen?

Iedereen, spelers(ters), coaches, chauffeurs, supporters, veel plezier!