2e speelronde najaar veldcompetitie ’16

By 9 september 2016 Nieuws

Het was misschien weer even wennen voor de spelers, maar als eenmaal de scheidsrechter heeft gefloten is er “geen weg meer terug”. Seizoen 2016-2017 is weer begonnen, voor Kv Triade pakte dat niet verkeerd uit. Met zes keer winst kan terug worden gekeken op een succesvolle start. Zaterdag 10 september gaat de 2e speelronde weer van start met alleen maar uitwedstrijden, waar de teams gaan spelen en hoe laat, dat leest u/jij in het verslag.

Bij de F ploegen, kan je eigenlijk twee keer winnen. Want je hebt de wedstrijd en de strafworpen na de wedstrijd. Voor Triade F, waren de strafworpen hun winst, tijdens de wedstrijd, konden ze niet bij blijven met scoren. Zij gaan spelen in Rotterdam tegen Eureka om 12.00u.
In Papendrecht is PKC/SWKGroep D de tegenstander van de D2. De competitie start was nog niet wat zij er van verwachten, maar nieuwe ronde, …….. De beide ploegen beginnen om 10.00u.
Op het terrein van Sporting Delta, in Dordrecht, gaat de D1 het opnemen tegen de D van de Dordrechtse ploeg. Vorige week begonnen zij goed met winnen, het verschil was toen zeven punten. Dat was ook op een van de terreinen in Dordrecht. Zij starten om 9.00u.
11.00u, Merwede C tegen Triade C. Voor de C is het de eerste partij tijdens deze competitie. Op het kunstgras in Sliedrecht, gaan zij laten zien wat er tijdens de afgelopen trainingen bij is geleerd. En gaan zij het de tegenstanders lastig maken?
Op het vernieuwde sportcomplex bij SKV, gaat Triade B spelen. Zij maakten al een prima indruk door op eigen terrein, vorige week, te winnen van Vriendenschaar ( H) met 5 tegen 2. Of SKV B er ook aan moet geloven, dat weten wij tijdens en na hun wedstrijd. Deze begint om 12.45u.
Ook Triade A wist te winnen, zaterdag gaan zij afreizen naar Moordrecht. IJsselvogels A is de ploeg die zij kunnen gaan verslaan. Of de thuispartij, daar ook zo over gaat denken, dat is nog maar de vraag. Deze partij start om 11.00u.
De twee punten hielden zij in huis. Wij hebben het over Triade 3. Zij reizen af naar ’s Gravendeel om te spelen tegen ADO om 12.30u. In prima wedstrijd, waar de kansen werden benut op de juiste momenten, trok Triade 3 uiteindelijk aan het langste eind. Kunnen zij dat ook bij ADO gaan uitvoeren?
Ze waren er zo dichtbij, Triade 2. Maar de ploeg kwam te laat op stoom, om wel de twee punten te behouden. Kunnen zij bij RWA, in Poortugaal, wel een goede start maken en dit vast houden tijdens de wedstrijd. Aanvang: 14.00u.
De start voor Triade 1 was prima. In hun eerste wedstrijd, waren zij Koveni de baas en wonnen met 17 tegen 12. Zij gaan het zaterdag opnemen tegen Thor in Harmelen om 15.30u. Kan deze lijn worden doorgezet? Of zal de ploeg uit Harmelen hier een stokje voor gaan steken? We weten het na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter. Ook zij steken tijd in hun hobby, zonder scheidsrechter, geen wedstrijd. Dat is wel een handdruk waard!

Iedereen veel plezier, in het veld en als supporter!