2e speelronde najaar veldcompetitie ’15

By 4 september 2015 Nieuws

Het is nog niet uitnodigend weer voor een potje korfbal. Dan weer een miezer of een flinke bui regen. Maar de Triade teams mogen er aan geloven om te gaan spelen, behalve de B, zij hebben nog steeds “vakantie”.

We kijken eerst naar de thuiswedstrijden. Te beginnen bij de D2. Zij gaan het opnemen tegen ACKC D. Het record aan doelpunten staat voor de D2 op vier, dus…
Om 10.00u mag Triade C gaan spelen. Voor de eerste partij op het veld. Uit Dordrecht komt DeetosSnel C op bezoek.
Het altijd lastige PKC/SWKGroep A komt korfballen tegen Triade A. Via Antilopen.nl/competitie is ook de historie te zien van gespeelde wedstrijden tegen een bepaalde tegenstander. Uit die statistieken blijkt dan van de drie gespeelde wedstrijden vorig seizoen Triade A er twee wist te winnen. Dat geeft vooraf al een goed gevoel. Zij beginnen om 11.00u.
12.30u is de tijd dat Triade 3 het gaat opnemen tegen ACKC. Tegen Nieuwerkerk kwam het derde net te laat op gang om de winst te pakken. Als zij nu wel scherper starten dan zou ACKC het wel eens lastig kunnen krijgen. Aanvang: 12.30u.
De uitwedstrijden. Drie ploegen gaan de punten weghalen in de regio Drechtsteden, het gaat om de ploegen: Triade E2 tegen Oranje Wit E. De E2 wil de vorige uitslag gauw vergeten, waar zij met nul punten van het veld gingen. In Sliedrecht bij Merwede speelt Triade E1 om 10.00u. De D van PKC/SWGroep wacht om 9.00u al op Triade D1. Voor de D1 is het hun eerste wedstrijd in een ook wat gewijzigd opstelling.
De senioren; Triade 4 gaat op reis naar ZKV in Zuidland. Voor hen start de competitie om 13.45u.
In Barendrecht speelt om 15.00u Triade 2 tegen Vitesse. Er is voor de zomer al eens tegen elkaar gespeeld, toen was het warm en weinig wind. Maar morgen zullen de omstandigheden vast anders zijn. Mogelijk komt dit in het voordeel uit van Triade 2.
De kleine voorsprong van 4 punten was voor Triade 1, dat was vorige week. Als zij weer met een vliegende start kunnen beginnen, schrikt de ploeg uit Vlaardingen daarvan en kunnen er mogelijk punten meegenomen naar Nieuwpoort/Langerak. Twist is de tegenstander voor Triade 1, zij beginnen in Vlaardingen om 15.30u.

Iedereen veel plezier, in het veld en langs de lijn!