2e speelronde najaar veldcompetitie ’14

By 5 september 2014 Nieuws

Zo de aftrap van de eerste wedstrijd hebben wij inmiddels achter ons. We gaan ons op maken voor de 2e speelronde. Helaas voor Triade F2, E, A en het derde, zij hebben nog een vrije zaterdag.

Het goede voorbeeld is al gegeven. Triade 1 versloeg in een prima wedstrijd Ten Donck. Tegen DKB, terug gekomen uit 2e klasse, zal er mogelijk “echt” gekorfbald moeten gaan worden. Op het veld van DKB in Best beginnen zij om 15.30u. Als de techniek mee werkt is om 15.30u ook de live score/stand te zien van Triade 1 op de homepage!
In een vernieuwde samenstelling, gaat Triade 2 aantreden tegen DSO. Er zijn al meerdere trainingen en oefenwedstrijd geweest, maar nu voor de punten. Uit in Klundert beginnen zij om 14.00u. Ook Triade 4 gaat voor de punten op pad. Zij spelen ook om 14.00u, maar dan in Westmaas. Oranje Zwart/De Hoekse is hun tegenstander.
We gaan verder met de jeugd. Te beginnen bij de B, aanvang 10.15u op “ons” kunstgras. Waar het tweede naar DSO rijdt, komt DSO B naar Nieuwpoort. De tweede thuiswedstrijd is daarvoor en  begint om 9.00u. Dat is Triade F1 tegen Albatros F. Ook voor hen geldt dat er wat wijzigingen zijn, maar na een zeer leerzame clinic gegeven door Andre Kuipers via Korfbalstars, “moeten” er haast wel punten worden gepakt.
Triade C gaat op reis naar Papendrecht, Triade D naar Boven-Hardinxveld. Zij beginnen om 12.30u en 12.10u.

Iedereen veel speel- en kijkplezier!