2e speelronde najaar veldcompetitie ’13

By 6 september 2013 Nieuws

Alle Triade teams hebben hun training(en) weer gehad voor deze week. Het is dan uitkijken naar de wedstrijden van aankomende zaterdag. Alleen Triade 3 heeft een “rust” zaterdag.

Het ziet er toch elke keer weer goed uit, als je aan de kant staat te kijken over het nieuwe kunstgrasveld en dan zie je de verschillende teams aan het trainen. En dan zijn we bijna het echte gras vergeten? Voor sommigen waren het de eerste stappen op het kunstgras en dat is toch altijd weer even wennen.
Om 9.00u start Triade F met hun allereerste officiële wedstrijd. Dat zal zeker spannend zijn voor de jongens en meisjes! Het F team van Merwede komt richting Nieuwpoort. Na een goede oefenpartij, zijn de korfballertjes van de F er klaar voor om mogelijk hun eerste punten te pakken.
Triade E speelt al een seizoen in twee vakken, dus voor hun niets nieuws maar wel de tegenstanders in deze poule. 10.00u start Triade E tegen ACKC E.
Na al een aantal kampioenschappen te hebben meegepakt, gaat Triade D er weer vol voor voor mogelijk… Zij beginnen om 11.05u en Vriendenschaar D is hun tegenstander. Ook een team uit Hardinxveld-Giessendam, namelijk de C van Vriendenschaar gaat het lastig maken tegen Triade C, 12.10u.
De B is na de zomer doorgeschoven naar de A, voor hun de eerste wedstrijd tegen een A tegenstander. Terda uit Breda komt op bezoek, zij starten om 13.15u.
Het derde is vrij. Triade 4 speelt thuis tegen Olympia, om 14.50u. Daarin tegen gaat Triade 2 richting Zwijndrecht om tegen Albatros te gaan strijden. De eerste stappen in de derde klasse zijn goed gegaan voor Triade 1, zij reizen af naar Willemstad waar VIOS tegenstand zal gaan bieden.

Iedereen, spelers(ters) en toeschouwers veel plezier!