2e speelronde najaar competitie ’18

By 13 september 2018 Nieuws

Zo de eerste punten zijn weer verdeeld. Van de negen gespeelde wedstrijden werden er vijf gewonnen, een gelijk en helaas drie verloren. We gaan naar de tweede partijen voor dit seizoen. Er zijn nogal wat wijzigingen in de verschillende poules, door terugtrekken van teams en veranderen van de poules. Houdt de site, de wedstrijd app en de berichten van de coaches/trainers in de gaten. Lees verder waar en hoe laat de teams a.s. zaterdag gaan spelen.

We beginnen met de thuiswedstrijden:
Om 09:00u Triade E2 – PKC/SWKGroep E10. Wat een wedstrijden voor de E2 van Triade, zij wisten van een achterstand tegen Merwede dit om te zetten naar een mooie overwinning. Hoe gaan zij de partij in tegen de ploeg uit Papendrecht.
Om 10:00u Triade D1 – Sporting Delta D4. Gaat Triade D1 ook een tweede overwinning opeisen of zal de ploeg uit Dordrecht het hun moeilijk gaan maken.
Om 11:00u Triade C1 – SKV C1. Het houdt niet over, want ook de C1 wist te winnen. Dus mogelijk doet goed voorbeeld volgen en pakken zij nogmaals de winst.
Om 12:00u Triade 3 – Sporting Delta 6. De wedstrijd voor Triade 3 werd op het laatste moment afgezegd en daardoor kwamen zij gelijk in een andere poule. Voor hen dus de eerste partij van dit seizoen.

Dan de uitwedstrijden:
09:30u Merwede/Multiplaat F2 – Triade F1. De F1 van Triade had alles gegeven, maar wist de punten niet te behouden, wat gaan zij doen tegen in Sliedrecht.
Dan om 10:00u Conventus E1 – Triade E1 in Zwijndrecht. Het was heel spannend afgelopen zaterdag voor de E1 van Triade, maar ze mochten toch nog met een puntje tevreden zijn.
Om 11:00u Merwede/Multiplaat C5 – Triade C2. In een prima wedstrijd werd Kinderdijk door Triade C2 verslagen. Ook zij gaan naar Sliedrecht om te spelen tegen Merwede C.
Na de middag om 13:00u Albatros A2 – Triade A1. De junioren van Triade hadden moeite om het scoren van de bezoekers uit Papendrecht bij te houden. Gaan zij nu wel goed van start om een voorsprong te pakken?
Om 13:15u Olympia (S) 5 – Triade 4. Het vierde had ook nog een rustige zaterdag vorige week. Nu gaan zij in Spijkenisse opnemen tegen Olympia.
Om 14:15u Kinderdijk B2 – Triade B1. Het was op het nippertje voor Triade B. Uiteindelijk bleven de punten in Nieuwpoort. Nu gaan zij naar Alblasserdam om te spelen tegen Kinderdijk. Gaan zij het zichzelf weer zo lastig maken?
Om 15:30u Olympia (S) 1 – Triade 1. Wat gaat het plan worden voor Triade 1, daar zij vorige week in Almkerk achter de feiten aan liepen. Pakken zij het direct weer op vanaf het begin of…?
Om 16:45u Albatros 5 – Triade 2 in Zwijndrecht mag ook Triade 2 gaan beginnen aan hun seizoen. Hoe zal dit voor hen gaan verlopen?

Iedereen weer veel plezier!