2e speelronde najaar comp. ’19

By 12 september 2019 Nieuws

Zo bijna alle teams mochten weer het veld op voor een wedstrijd na de zomerperiode van uitrusten en genieten. Er stonden afgelopen zaterdag 11 wedstrijden op het programma, waar er 4 werden gewonnen door een Triade team. Er waren gelijk al twee partijen met grote uitslagen, daarbij was het verschil het grootst bij de C1 met 16 doelpunten. Zaterdag 14 september staan er 12 wedstrijden gepland en wat daar de uitslag van gaat worden…?
Lees verder welke teams er uit en thuis gaan spelen.

We beginnen met de thuiswedstrijden op het veld in Nieuwpoort.
Waar beide ploegen niet tot winst kwamen afgelopen zaterdag, spelen zij om 09:00u tegen elkaar. Dit zijn: Triade E1 – ACKC E1. Wie komt er als beste uit de bus?
Dan om 10:00u Triade A2 – Albatros A3. Het zelfde voor deze twee ploegen, ook zij konden bijna geen weerstand bieden aan de tegenstanders door ze van het scoren af te houden. Dus kan het wel eens spannend gaan worden tijdens deze partij.
Met een mooie score van 18 doelpunten heeft de A1 van Triade een prima resultaat neergezet tijdens hun eerste partij buiten. Nu gaan zij spelen tegen Sporting Delta A4, deze partij begint om 11:30u.
Voor Triade 2 was er nog geen wedstrijd afgelopen zaterdag. Zij gaan starten tegen Albatros 8 uit Zwijndrecht. Deze wedstrijd vangt aan om 13:00u.
Helaas kwamen zij er net niet aan te pas tegen KCC. We hebben het over Triade 3. Nu gaan zij om 14:30u, het opnemen tegen Nieuwerkerk 7. Kunnen zij nu wel het verschil gaan maken?
Als laatste thuiswedstrijd wordt er om 16:00u gespeeld tussen Triade 4 en Good Luck 3. Deze twee teams wisten allebei hun eerste partij te winnen, dan zou het wel eens om het kampioenschap kunnen gaan. Dat is al wel snel, maar om op een eerste plaats te komen, zal er toch gewonnen moeten worden.

Dan kijken we naar de wedstrijden die elders gespeeld gaan worden.
In Papendrecht gaat de C1 van Triade spelen om 09:45u tegen PKC/SWKGroep C5. De grootste overwinning tot nu toe is van C1 van Triade. Kunnen zij opnieuw gaan voor een overwinning of zal de thuisploeg daar een stokje voor gaan steken?
In Hendrik-Ido-Ambacht, start om 09:45u de wedstrijd tussen DVS ’69 E2 en Triade E2. Beide teams hebben nog geen twee punten bij kunnen schrijven. Welk team gaat dat nu wel doen?
In Dordrecht bij Sporting Delta begint om 11:00u de wedstrijd tussen Sporting Delta C3 en Triade C2. Voor deze twee ploegen gaat het ook de eerste plaats. Welk team kan het hoofd koel houden en afronden op de juiste momenten?
Ook in Zwijndrecht spelen om 13:00u Conventus D1 en Triade D1 tegen elkaar. De D van Triade pakte een “makkelijke” overwinning afgelopen zaterdag, maar dat zal Conventus D niet zomaar laten gebeuren. Wie gaat er de twee punten bijschrijven?
In Hardinxveld-Giessendam speelt om 13:35u Vriendenschaar (H) B3 tegen Triade B1. Het scoren ging bij beide ploegen nog niet vanzelf. Dus hebben zij nu een kans tegen elkaar. Of zullen ze een gelijkspel ook goed vinden?
Dan speelt om 15:30u HBC 1 tegen Triade 1 in Beverwijk. Na vorige week zijn beide ploegen, gezien de uitslagen, er op gebrand om te gaan voor de twee punten. HBC speelde gelijk en het eerste van Triade stond na 60 minuten met lege handen. Welke ploeg heeft de juiste vorm al te pakken om te gaan voor de winst?

Iedereen weer veel plezier in het veld en langs de lijn!