1e speelronde zaalcompetitie ’14-’15

By 5 november 2014 Nieuws

Zaterdag 8 november, dan mogen definitief de kunstgras schoenen in het vet. KV Triade gaat zich dan opmaken voor de zaalcompetitie. Helaas voor de F2 is er één ploeg minder in hun poule, maar als nog spelen de teams tussen de 10 en 14 wedstrijden.

Voor zes Triade teams, gaat het zaalseizoen echt beginnen. In deze eerste speelronde worden alleen maar uitwedstrijden gespeeld. Op een redelijk vroeg tijdstip spelen de E en C tegelijk. Voor de E is ADO en voor de C is Conventus de tegenstander. Beide teams starten om 9.00u.
Uit de poule van de F2 is Albatros naar een andere poule gegaan. Dit betekend dat de twee partijen zowel uit als thuis niet door gaan tegen Albatros. Die waren op 15 november en 17 januari 2015. In Hardinxveld tegen HKC F, kunnen de eerste punten verdiend worden. Zij beginnen om 10.00u.
Dan gaan we naar de junioren. Met mogelijk de kampioenswedstrijd nog in het achterhoofd en de prima gewonnen oefenwedstrijd, gaan zij het Vlaardingen A knap lastig maken. Aanvang: 12.20u.
Met een korte reis, speelt Triade 3 in de Van Rappardhal tegen GKV. Voor hen begint het zaalseizoen om 16.30u.
Ook in Vlaardingen gaan de beide hoofdmachten het tegen elkaar opnemen. Als we naar de statistieken kijken. In de tweede klasse staat Vlaardingen onderaan op het veld, waar Triade 1 zich periode kampioen mag noemen in klasse 3L. Maar wat zegt dat voor in de zaal, we weten dat pas na het eindsignaal van de scheidsrechter. Vlaardingen 1 tegen Triade 1 begint om 16.20u.

Iedereen veel speel- en kijkplezier!