1e speelronde voorjaar veldcompetitie ’14

By 20 maart 2014 maart 23rd, 2014 Nieuws

De zaalschoenen kunnen nu definitief in de kast, misschien nog even oppoetsen of in de prullenbak als ze versleten zijn. Het wordt hoog tijd om de kunstgrasschoenen op te zoeken. Na de verschillende trainingen gaan de teams van Kv Triade a.s. zaterdag starten met de eerste wedstrijden op het veld.

Nog niet alle teams hoeven hun schoenen ook zaterdag in de tas te doen, want er zijn partijen voor Triade F2, de B, Triade 4 en 1.
Het is alweer een hele tijd geleden, maar Triade heeft twee F teams. Door de vele jeugdleden, zijn er twee teams gevormd. Het zal spannend voor de jongens en meisjes zijn tijdens hun eerste buiten wedstrijd. Uiteraard geldt dat ook voor hun coaches/trainers. De tegenstander is Vriendenschaar. Het is één van de twee thuiswedstrijden. Aanvang: 10.00u.
Na de F2 komt Triade 4 in actie, zij spelen tegen Kinderdijk 5. Aan welke kant nu de score positief uitvalt, dat weten we na twee keer 35 minuten korfballen. Aanvang: 11.00u.
Dan de twee uitwedstrijden. Triade heeft tijdens deze buitencompetitie geen C team, want zij zijn een plekje opgeschoven. Het is nu Triade B. Dat er twee keer kampioen werd geworden, dat zal nu waarschijnlijk niet het geval zijn. Hun eerste concurrent is Vriendenschaar B. Aanvang: 13.45u.
Voor Triade 1 was het eindigen in de middenmoot in de zaal een prima prestatie. Nu op een vierde plek in de buitenranglijst. Maar ook hier weer zijn de verschillen klein. Dan voornamelijk in de onderste regio. OEC is de ploeg die weerstand gaat bieden in Helmond. Aanvang: 15.30u.

Iedereen veel speel- en kijkplezier tijdens de eerste veldwedstrijden!