1e speelronde voorjaar veldcompetitie ’13

By 29 maart 2013 Nieuws

De zon die schijnt, weet wel bij weinig wind, warmte te geven, hopelijk is dit het geval a.s. zaterdag. De eerste veldwedstrijden voor Triade staan op het programma. Behalve voor Triade 2, 3 en de E  zullen de andere teams wel hun wedstrijden gaan spelen.

Op sportpark Molenzicht begint Triade D het veldseizoen. Kinderdijk D is de tegenstander. Na een kampioenschap in de zaal, zouden er mogelijk ook kansen zijn op het veld. De D zit in een kleine poule met nog drie andere teams. Zij beginnen om 10.30u.
Voor de C word het ook de eerste wedstrijd, ook hun oefenpartij ging vorige week niet door. Om 9.30u word er gestart in Almkerk, waar ACKC C tegen stand gaat bieden.
Triade B heeft dit keer een korte reis voor boeg. De B speelt een halve competitie. Zij spelen zes wedstrijden. Alle tegenstanders treffen zij maar één keer. In Gorinchem, wordt gespeeld op het complex van GKV. Aanvang 12.15u.
De eerste thuiswedstrijd. Triade A tegen Oranje Wit A. Ook de A is in de zaal kampioen geworden. De junioren hebben ook een kleine poule, van zes wedstrijden. Naast Oranje Wit hebben zij ook Movado en Ventura Sport als tegenstanders. De partij begint om 12.10u
De senioren 1 spelen een streekderby tegen SKV. In de zaal was het al snel duidelijk dat er een kampioenschap aanzat te komen, maar of zij het ook op het veld waar kunnen maken? Tijdens de laatste ontmoetingen was het verschil meestal heel klein tussen beide ploegen. Voor Triade 1 staat er mogelijk opnieuw een nummer één positie te wachten. In de poule staat SKV op plaats drie en de hoofdmacht van Triade op plek twee. Aanvang: 15.30u.

Iedereen veel plezier met het spelen en ook voor de supporters!