1e speelronde voorjaar veld competitie ’19

By 18 april 2019 Nieuws

Zo de zaalschoenen mogen weer in het vet gezet worden en de veld schoenen zijn inmiddels er weer uit gehaald. Want na diverse trainingen en oefenwedstrijden, gaat zaterdag de competitie weer van start. Met gelijk een gezellig afsluiting in de avond: de Wereld Hapjesavond en niet te vergeten de Crazy Bingo. Kom gezellig langs óf blijf na de wedstrijden! Uiteraard is de kantine weer open tijdens de wedstrijden, waar zaterdag vanaf 12.00u een broodje knakworst verkrijgbaar is voor €1,50. Dan naar de wedstrijden. Bijna alle Triade teams komen in acties, want de partij van Triade A gaat niet door. Zowel in Nieuwpoort waar zes wedstrijden gespeeld gaan worden én ergens anders; dat zijn vijf partijen. Lees verder hoe laat en waar er gespeeld gaat worden.

De openingswedstrijd voor het deze competitie is voor Triade F1, zij gaan spelen om 9.00u tegen PKC/SWKGroep F4 uit Papendrecht.
We maken dan direct een grote stap in de teams, want om 10:00u speelt Triade B1 ook tegen PKC/SWKGroep B4.

Dan kijken we naar de senioren. Te beginnen bij Triade 4 om 12.35u gooien zij af om te gaan spelen tegen Nikantes 3 uit Hoogvliet.
Na het vierde gaat ook drie spelen voor de twee punten. Zij starten om 14:00u Triade 3 tegen Terda 2 uit Breda.
Voor alle jeugd teams en Triade vier en drie, beginnen zij opnieuw een competitie. Dat geldt niet voor Triade 1 en 2, zij gaan verder waar zij in het najaar van 2018 gebleven zijn.
Op 15 september ’18 speelde Triade 1 al uit tegen Olympia, toen werd er net gewonnen door de thuisploeg. Maar dat geeft hen uiteraard geen garantie dat Triade opnieuw gaat toe geven. Deze wedstrijd zal beginnen om 15:30u Triade 1 tegen Olympia (S) 1.
Ook op 15 sept jl. werd er door het tweede van Triade gespeeld in Zwijndrecht tegen Albatros. Het tweede nam toen de punten mee naar huis. Zij spelen om 17:00u Triade 2 tegen Albatros 5.

Dan kijken we naar de uitwedstrijden voor kv Triade.
Om 09:15u DVS ’69 E1 tegen Triade E1, deze partij wordt gespeeld in Hendrik-Ido-Ambacht. Waar zij naast de kampioensbeker grepen, zijn er nu opnieuw weer kansen.
In Hardinxveld-Giessendam begint om 10:00u de wedstrijd tussen HKC (Ha) E5 en Triade E2. In een prima gespeelde oefenwedstrijd kon er net niet gewonnen worden, maar de aandachtspunten zijn bekend om te gaan spelen voor de punten.
Om 10:15u Merwede/Multiplaat D3 tegen Triade D1 in Sliedrecht. Voor de D van Triade was het zaalseizoen er eentje om van te leren. Nu gaan zij opnieuw beginnen en dan zijn er weer mogelijkheden.
In Oud-Gastel begint om 11:00u Juliana C2 tegen Triade C1. De kampioenen van Triade gaan ook in deze korte competitie spelen tegen de nummer twee van het zaalseizoen, Merwede C. Daar wordt pas 18 mei tegen gespeeld. Nu betekend het dat er punten gepakt mogen worden om boven aan te blijven staan.
Als laatste uitwedstrijd begint om 11:30u Kinderdijk C3 tegen Triade C2 in Alblasserdam. In de zaalcompetitie eindigde de C2 van Triade net een plekje boven Kinderdijk C3. Gaat hen opnieuw lukken tijdens deze competitie?

Iedereen weer veel plezier, zowel in het veld als langs lijn!
PS vergeet na de wedstrijd ook de scheidsrechter niet te bedanken, ook dat mag gewoon!