1e speelronde voorjaar competitie ’18

By 29 maart 2018 Nieuws

Er zijn oefenwedstrijden verzet, omdat het weer niet mee werkte. Maar zaterdag mogen de Triade teams er dan toch echt tegenaan. Hopen dan maar op droog weer. We gaan beginnen aan veldseizoen. Voor Triade 4 staat er geen wedstrijd op het programma. Er worden vier uitwedstrijden gespeeld en op het veld in Nieuwpoort gaan zeven teams op zoek naar de eerste punten. Lees verder hoe laat de partijen gaat beginnen.

We beginnen met de teams die op reis gaan naar Sliedrecht, Sleeuwijk en Dordrecht. Voor hen begint de competitie opnieuw. Dus alles is weer mogelijk. Het zijn alleen jeugd teams die de uitwedstrijden gaan spelen:
9:00u Merwede/Multiplaat E5 – Triade E1
11:00u SKV C1 – Triade C1
12:00u Oranje Wit (D) C5 – Triade C2
12:15u Dordrecht A1 – Triade A1

Dan naar de eerste veldwedstrijden op het veld bij de kantine in Nieuwpoort. Te beginnen bij de F gevolgd door de twee D teams. Als laatste jeugd team mag kampioen Triade B hun partij gaan spelen. Als eerste senioren ploeg, gaat Triade 3 spelen tegen ACKC. Voor ons eerste en tweede team gaat de competitie verder waar zij gebleven waren in de najaar seizoen. Het tweede mag gaan zoeken naar de punten, maar dit geldt natuurlijk ook voor Triade 1. Zij staan op een vierde plaats, waar er nog kansen zijn.

9:30u Triade F1 – PKC/SWKGroep F9
10:35u Triade D1 – Merwede/Multiplaat D4
11:40u Triade D2 – Merwede/Multiplaat D5
12:45u Triade B1 – Reeuwijk B1
14:00u Triade 3 – ACKC 5
15:30u Triade 1 – Vlug & Vaardig/KCN 1
17:00u Triade 2 – Oranje Wit (D) 5

Iedereen weer veel plezier!