1e speelronde najaar veldcompetitie ’17

By 1 september 2017 Nieuws

Na de nodige trainingen en oefenwedstrijden, gaat het zaterdag 2 september weer gebeuren. Het seizoen van 2017-2018 gaat van start. Alle teams van Triade gaan hun partijen weer spelen of op het veld in Nieuwpoort of in Sliedrecht, Alblasserdam, Almkerk, Papendrecht, Amsterdam en Dordrecht. We nemen de wedstrijden door op volgorde van de aanvangstijd. Lees verder hoe laat en vooral waar ze gaan spelen.

Al om 9:00 speelt Merwede/Multiplaat D5 tegen Triade D2. Dit is in Sliedrecht. Ook om 9:00, maar dan in Nieuwpoort, begint de partij van Triade E1 – SKV E1. Dan als deze twee partijen zijn afgelopen begint om 10:00 Triade B1 tegen DeetosSnel B3 uit Dordrecht. In Alblasserdam speelt ook om 10:00 Kinderdijk C2 – Triade C1.
We schuiven langzaam richting de middag, maar eerst nog om 11:00 in Almkerk: ACKC D2 – Triade D1. Als laatste nog net in de ochtend beginnen om 11:15  Triade A1 tegen Olympia (S) A1 en PKC/SWKGroep C6 – Triade C2. Alle jeugd teams van Triade hebben dan gespeeld. We kijken verder naar de senioren wedstrijden.
12:45, is de aanvangstijd van de wedstrijd van  Triade 4 tegen Merwede/Multiplaat 7. Deze partij wordt gevolgd door Triade 3 – Albatros 8. Zij beginnen met spelen om 14.15u.
In de poule van Triade 1 liggen de verenigingen niet heel dichtbij elkaar bijvoorbeeld rond de Drechtsteden. Zij reizen namelijk af naar Vlug & Vaardig/KCN 1 in Amsterdam. Het sportpark ligt bijna tegen Zaandam aan. (om even een beeld te geven waar zij gaan spelen) Mocht u gaan aanmoedigen. Deze partij begint om 15.00u.
Wat later op de middag/avond, start om 18:30 Oranje Wit (D) 5 tegen Triade 2. Na deze partij zit de eerste speeldag erop van dit seizoen.

Iedereen veel plezier!