1e speelronde najaar veldcompetitie ’16

By 2 september 2016 Nieuws

De trainingen voor de selectie waren al even aan de gang, maar ook de andere teams zijn zich aan het klaar maken voor eerste speelronde, a.s. zaterdag 3 september. Met na de lange speeldag aansluitend ook een gezellige Late Tropical Party met BBQ. En om gelijk de juiste sfeer neer te zetten, ook het oplopen van de jongste jeugd bij Triade 1 om 15.30u. Lees verder wanneer en waar de andere teams zich gaan laten zien.

Het is zaterdag 3 september weer vroeg dag voor o.a. Triade F, zij gaan spelen tijdens hun tweede buiten seizoen tegen Kinderdijk F om 9.00u.
Ook al vroeg begint Triade E1 – ACKC E, om 9.00u. In een vernieuwde samenstelling, waar er wat jeugd is doorgeschoven, gaan zij met volle motivatie er weer tegenaan.
Zoals ook bij de E is er bij de beide D ploegen ook wat geschoven met de jeugd, zij zijn tijdens de trainingen druk bezig geweest om als team weer klaar te staan om een goede start te maken tijdens de eerste wedstrijd. In Dordrecht speelt om 10.00u Oranje Wit D tegen Triade D1. De D2 van Triade speelt om 10.05u thuis tegen Albatros.
Om 11.10u speelt Triade B tegen Vriendenschaar uit Hardinxveld-Giessendam. Ook dit team is weer een stapje hoger gegaan, van de C naar de B. Zij gaan laten zien dat zij ook in de B hun uiterste best gaan doen om de punten in Nieuwpoort te houden.
Wat voor de meeste teams geldt, dat is ook zo voor de A. Zij hebben een nieuwe trainer/coach sinds dit seizoen 2016. Onder leiding van de coaches gaat de A het opnemen om 12.20u tegen Kinderdijk A.
Voor Triade 3 begint het nieuwe seizoen tegen WION uit Rotterdam. Zij spelen om 13.50u tegen elkaar. Ook in de teamindeling van Triade 3 zij wat wijzigingen geweest. Kunnen zij het de tegenstanders moeilijk gaan maken?
15.30u Triade 1 – Koveni 1 met het oplopen van onze jongste jeugd team: Triade F. In de 3e klasse gaan zij het opnemen tegen de ploeg uit Nieuwegein, waar in het verleden nog wel eens tegen geoefend is. Zouden de tactieken van Koveni zijn blijven hangen, om het ze lastig te gaan maken? Of komt Triade  scherp uit de startblokken en neemt direct een voorsprong?
Na hopelijk een goed voorbeeld, begint om 17.00u Triade 2 – Twist. Dit seizoen acteert het tweede een klasse hoger, waarbij zelfs op inschrijving een KNKV scheidsrechter de wedstrijd kan gaan fluiten. Ook bij Triade 2 wat personele wijzigingen, maar met de verschillende oefenwedstrijden in de benen, zijn zij er helemaal klaar voor.

Iedereen veel plezier, zowel langs als in het veld!