1e speelronde najaar veldcompetitie ’15

By 27 augustus 2015 Nieuws

Zaterdag 29 augustus gaat korfballend Nederland weer aan de slag. Zo ook de korfballers van Kv Triade. Na de diverse trainingen en oefenwedstrijden, starten zaterdag de eerste teams met spelen van hun wedstrijden. Lees verder welke teams in actie komen.

Het jongste team dat gaat thuis gaat starten is Triade E2. Tijdens deze competitie heeft Triade geen F teams meer. De jeugd is doorgegroeid naar de E. De E1 heeft nog een vrije zaterdag. Uit Sliedrecht komt de tegenstander van de E2, Merwede E. Zij beginnen om 9.15u.
Iets vroeger maar dan uit, speelt om 9.00u Triade D2 in Papendrecht tegen PKC/SWkgroep D. Waar Triade 1 en 2 hebben geoefend afgelopen woensdagavond in de stromende regen, wordt het zaterdag hopelijk zonnig weer voor de D jeugd.
De andere kant op in de regio, speelt Triade A tegen ACKC A in Almkerk om 11.15u. Voor hen is het na de oefenpartij tegen het derde een eerste krachtmeting. Het team van de A is zowel bij de heren als bij dames licht gewijzigd. Het zal voor hun even zoeken zijn naar de juiste personen op de juiste plaats om tot scoren te komen.
Van de vier senioren ploegen spelen er twee. Om 10.00u al speelt Triade 3 in en tegen Nieuwerkerk. Ook in Triade 3 zijn er een aantal personen verplaatst of juist bijgekomen. Wat al gelde voor Triade A dat gaat ook op voor het derde. Het maken van de juiste opstelling zal essentieel zijn om met de punten weer huiswaarts te keren.
Dan de alweer de laatste wedstrijd van de dag. Triade 1 tegen Maassluis. Na de promotie wedstrijd tegen Gemini, gaat het nu echt gebeuren voor Triade 1. Het eerste gaat spelen in de tweede klasse. Er wordt gestart met spelen om 15.30u op het kunstgras bij de kantine. Dan na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter, weet Triade 1 gelijk waar ze aankunnen gaan werken om de komende wedstrijden goed door te komen.

Iedereen, zowel in het veld als langs de lijn veel plezier!