1e speelronde najaar veldcompetitie ’14

By 28 augustus 2014 Nieuws

De zomervakantie zit er bijna op. Sommigen zijn alweer druk aan het werk, maar vooral de jeugd heeft nog een paar dagen vrij. Dat geldt niet voor de korfballers van Triade. Zij zijn al een aantal weken in training, vergeet daarbij niet een aantal oefenwedstrijden én Kv Triade gaat zich op maken voor de najaar veldcompetitie.

Daar gaan we dan. A.s. zaterdag 30 augustus start om 15.30u de eerste wedstrijd van dit seizoen 2014-2015 voor KV Triade. Triade 1 tegen Ten Donck. Daarvoor spelen Triade 3 en 4 tegen elkaar in een oefenduel. Maar de andere ploegen hebben nog vrij, zij mogen zaterdag 6 september gaan ballen.
Is er dan al iets te zeggen over een uitslag? Of kan er al door gepraat worden over een stand in de ranglijst? Neeh, helaas nog niet.

Maar komen kijken en dan kunt u/jij daarna uw conclusies trekken, dat kan altijd. Komt dat zien!