17e speelronde zaalcompetitie ’12-’13

By 8 maart 2013 Nieuws

De wedstrijden, de sfeer en niet te vergeten de kampioenschappen voor Triade 1, A, B en D, wat was het een Super zaterdag voor Kv Triade. In sporthal De Reiger is de rust weer gekeerd en de teams spelen uit. De oefenwedstrijden zijn bekend en de trainingstijden voor op het veld:  Klik voor het oefenprogramma en de trainingstijden veld voorjaar 2013.

Al vroeg in de morgen vertrekken de jongens en meisjes van Triade E richting Rotterdam. Het word hun laatste wedstrijd van deze zaalcompetitie. Trekvogels E is de ploeg die tegenstand gaat bieden tegen de E.
Voor de B is de competitie nog niet voorbij, zij spelen nog twee wedstrijden. A.s. zaterdag is IJsselvogels B, de eerste tegenstander. Deze ploeg staat op een laatste positie in de lijst, waar de B al kampioen is. Maar er zijn natuurlijk nog uitdagingen om deze twee wedstrijden nog wel te winnen.
Altijd lastige ploegen die van Kinderdijk, dat zal de A gedacht hebben na hun verlies, thuis, tegen Kinderdijk A. Nu dan kampioen, maar het zou mooi zijn om ook deze partij op hun naam te schrijven.
De strijd om plek drie, is nog niet gestreden in de poule van Triade 2. Merwede en Keep-Fit ’70, gaan uitmaken wie kampioen gaat worden, maar dan blijft de derde plaats nog over. Bij winst op Albatros is Triade 2 verzekerd van de bronzen positie. Wat een prima prestatie is om dit zaalseizoen mee af te sluiten.
Reflex uit Woerden, is de laatste ploeg waar Triade 1 tegen speelt in deze competitie. Na een spanningsvolle wedstrijd tegen Thor, zijn de zenuwen verdwenen en kan er met groot vertrouwen terug gekeken worden op dit zaalprogramma. Wat sport het aantrekkelijkste maakt is dat iedere partij weer anders is, ook daar is het achttal onder leiding van Yvonne, achter gekomen. Je kan niet zomaar blijven denken, dat je eventjes kampioen wordt.

Iedereen veel plezier tijdens de wedstrijden! Vergeet niet de foto’s/filmpjes te checken, de updates worden gezet in dit bericht.