16e speelronde zaalcompetitie ’17-’18

By 9 maart 2018 Nieuws
De laatste wedstrijden van dit zaalseizoen voor kv Triade worden zaterdag 10 maart gespeeld. Afgelopen woensdag stonden de twee inhaalwedstrijden op het programma. Dat waren de F en het vierde zij kunnen alvast hun rust pakken om zich voor te bereiden op het veldseizoen. De eerste trainingen staan gepland op woensdag 14 maart. Lees verder hoe laat en waar de andere Triade teams gaan spelen.

Er is een kleine wijziging, want Triade begint niet om 20.50u met spelen, maar om 20.00u.

Normaal zijn er al wat wedstrijden gespeeld zo halverwege de middag, maar voor Triade staan er nog vijf partijen op het programma. Om 15:10u ACKC 4 – Triade 5, zij spelen ook in Giessen. Met helaas nog maar één puntje in de ranking, kan Triade 5 beter dit zaalseizoen snel vergeten en vooruit kijken naar het veld om daar dan wel een paar overwinning binnen te halen.
Het is een late wedstrijd voor de D jeugd pas om 16:00u Good Luck D2 – Triade D1, zij spelen tegen elkaar in Sommelsdijk. Om dit seizoen goed af te sluiten met een gedeelde tweede plaats zijn wel twee punten nodig.
Het is eigenlijk nog een formaliteit, maar ook die mag je winnen. We hebben het over de partij van Triade 3, zij spelen om 18:40u tegen PKC/SWKGroep 10. Wel kan het derde naar de twintig punten toe bij winst, gaat hen dat ook lukken?
Ze zijn veilig in de derde klasse. Of dat ook voor de thuisploeg geldt dat is nog maar afwachten. We hebben het over Conventus en Triade 1 rond de klok van 20:45u spelen zij tegen elkaar in de Develsteinhal in Zwijndrecht.
Dan de laatste binnen wedstrijd van dit zaalseizoen voor Triade. Om 20:00u Vriendenschaar (H) 5 tegen Triade 2 in Hardinxveld-Giessendam. Wie gaat deze laatste punten bijschrijven in de ranglijst?
Iedereen weer veel plezier!