16e speelronde zaalcompetitie ’16-’17

By 9 maart 2017 Nieuws

Er zijn vier teams die nog twee wedstrijden mogen spelen. Maar er zijn er ook binnen de vereniging die al uitkijken naar het veldseizoen, want zij spelen helemaal niet meer binnen. Met nog negen uitwedstrijden, is het a.s. zaterdag een vol programma. Lees verder hoe laat en waar u/jij de teams in actie kunt zien.

Tijdens de vorige ontmoeting wist Triade F ruim te winnen. Kunnen zij dit nogmaals voor elkaar krijgen in Ridderkerk? Bij KCR F speelt de F van Triade om 10.00u. De afsluiting met winst zou erg goed, zij eindigen daarmee prima in de middenmoot van hun poule.
In Sommelsdijk speelt om 12.00u: Good Luck A tegen Triade A. Op zaterdag 28 febr. kwam er geen winnaar uit de bus. Het werd toen gelijk: 8 tegen 8. Welke A ploeg kan er wel een voorsprong pakken en vast houden?
Ook in Ridderkerk, speelt om 13.00u KCR C tegen Triade C. Voor de thuisploeg zijn alle punten welkom, om alleen kampioen te blijven. Maar wie weet kan Triade C voor een stunt zorgen om met de punten naar huis te gaan?
Al halverwege de middag mag Triade E zich in Gorichem bij GKV/Enomics gaan klaar maken voor hun laatste zaalwedstrijd. Dat zal zijn om 14.30u. Voor Triade E zijn de twee punten welkom, want de nummer twee, Springfield, staat heel dichtbij. Maar thuis in Groot-Ammers, werd het 12 tegen 1 voor de E van Triade. Ziet Triade E kans om opnieuw de punten te behouden?
Merwede D tegen Triade D2, 14.50u. Er werden maar zes doelpunten gescoord tijdens de wedstrijd in sporthal De Reiger. De thuisploeg uit Sliedrecht, staat momenteel bovenaan. Kan Triade D2 het de Sliedrechters moeilijk gaan maken tijdens hun partij?
Ook in een van de Drechtsteden, Papendrecht, gaat Triade 3 spelen om 16.20u. PKC/SWKGroep in hun tegenstander. Het derde van Triade kon bijna de twee punten bijschrijven tegen de Papendrechters totdat PKC een verschil maakte van twee punten. Is Triade 3 nu wel in staat om de voorsprong vast te houden?
18.00u is de aanvangstijd van Albatros tegen Triade 5. Helaas heeft Triade 5 geen “goede” ervaring gehad, door te worden gedubbeld door de bezoekers uit Zwijndrecht. Heeft Triade 5 a.s. zaterdag wel genoeg capaciteiten om tot scoren te komen?
Triade 2 gaat deze zaalcompetitie afsluiten met de uitwedstrijd tegen Kinderdijk om 19.00u. Voor beide ploegen is er niets meer te verliezen of te winnen. Welke ploeg pakt deze laatste punten?
De nummers vier en vijf spelen tegen elkaar in Rotterdam. NIO op plek vier en Triade 1 op de vijfde. Beide ploegen zouden een plek kunnen stijgen. Zij spelen tegen elkaar om 19.30u. Ook voor deze teams geldt: wie gaat aan de haal met de twee punten?

Iedereen weer veel plezier tijdens de wedstrijd en langs de lijn!