16e speelronde zaalcompetitie ’15-’16

By 4 maart 2016 Nieuws

De voor laatste speelronde tijdens deze zaalcompetitie is as zaterdag zover. En wel een Triade thuisdag met maar liefst acht wedstrijden. In het ” voor”  verslag leest u/jij hoe laat de wedstrijden worden gespeeld in sporthal De Reiger.

In de ochtend beginnen we met de E2, zij spelen om 9.00u tegen DVS ’69. Met nog twee wedstrijden te gaan, kunnen zij het liefst twee, maar een punt zou ook mooi zijn, wel gebruiken. Het werd maar twee tegen een in Hendrik Ido Ambacht voor de bezoekers, dus de kansen zouden er moeten zijn.
Triade D2 – ADO D om 10.00u. De gasten staan op een derde plaats en de D2 sluit de lijst af. De vorige ontmoeting, daar was het verschil wat groot. Kunnen zij het dit keer wat kleiner houden?
11.00u Triade D1 – Korbis D. Met een wedstrijd meer gespeeld staat Korbis D bovenaan. Dit betekend dat Triade D1 de komende twee wedstrijden moet winnen, om kans te maken op een kampioenschap. De aanmoedigingen kunnen zij wel gebruiken.
Triade C1 – DeetosSnel C om 12.00u. Op 19 december werd er in Dordrecht gewonnen met 3 – 6. De mogelijkheid is er, alleen nu het afmaken voor het thuispubliek. Triade C staat op een keurige derde plaats in hun poule, bij winst kunnen zij deze plek vast houden.
13.00u Triade B- Nexus B. Het is alweer even geleden dat zij tegen elkaar gespeeld hebben en wel op 21 november 2015. Het was toen hun tweede wedstrijd, nu met nog twee partijen te gaan spelen ze weer tegen elkaar. Beide ploegen staan in de middenmoot, zelfs in de top drie geraken zou nog tot de mogelijkheden behoren.
14.00u Triade A – Nexus A. Het winnen wil bij beide ploegen nog niet lukken. Met een punt meer staan de bezoekers wat hoger. In Schiedam werd er wel gewonnen door Triade, dat geeft dan weer motivatie om dit nog een keer te doen.
15.10u Triade 2 – OZC. Wat zou het goed zijn, als het tweede de laatste twee partijen ook wist te winnen. De eerste stap kunnen zij zaterdag alvast zetten. Tijdens een lastige partij in Rotterdam, maakte OZC het de bezoekers erg lastig. Het verschil werd toen drie punten. Kan het tweede voor het thuispubliek wel gaan stunten?
Om 16.25u Triade 1 – DVS- ’69. Wat kan het eerste nog aanrichten om DVS ’69 van scoren af te houden? Ze zijn al ruim kampioen, soms wordt er dan ‘makkelijk” gedacht om zomaar de winst te pakken. Kan Triade 1 het nog spannend gaan maken voor de bezoekers? Een snelle voorsprong of het sterk terug komen. Kom ze aanmoedigen!

Iedereen veel plezier tijdens het kijken en spelen!