16e speelronde zaalcompetitie ’14-’15

By 27 februari 2015 Nieuws

De aandacht gaat morgen, zaterdag 28 febr. ’15, naar Triade C, thuiswedstrijd én Triade E, want zij mogen oplopen samen met PKC 1. De wedstrijd van PKC/SWKGroep tegen LODK/AH Gorredijk begint om 15.30u in de PKC hal in Papendrecht.

Er is alleen in de ochtend korfbal activiteit voor Kv Triade. Doordat eerder dit zaalseizoen de partij tegen Sporting Delta niet door ging, word deze ingehaald. Wat zijn de verwachtingen? In de uitpartij in Dordrecht ging de C onderuit. Maar mogelijk door het ietwat vroege tijdstip, kan Triade C de Dordtenaren verrassen door gelijk te beginnen met scoren.
Kom Triade C aanmoedigen om 10.00u in Sporthal de Reiger!

Er zijn al een aantal ploegen van Triade uitgenodigd geweest om mee op te lopen bij een wedstrijd van PKC. Dit keer mag Triade E zich opmaken voor een mooie ervaring! Het oplopen zal beginnen rond 15.30u.

Iedereen veel plezier, bij de wedstrijd van de C en tijdens het oplopen!