15e speelronde zaalcompetitie ’18-’19

By 21 maart 2019 Nieuws

We gaan naar de afronding in deze competitie. Met nog twee speelronden te gaan zijn er al kampioenen bekend in de verschillende poules, maar binnen Triade hebben wij nu nog één kampioen: de C1. Alle teams gaan spelen tijdens deze laatste Triade Thuisdag in sporthal De Reiger in Groot-Ammers. We beginnen om 9.00u tot zeker 21.00u in de avond. Voor het vierde staan er zelfs twee wedstrijden op het programma, zij spelen vrijdagavond ook nog een partij. Lees verder hoe laat de teams gaan spelen in “onze thuishal”.

Zoals al gezegd, voor Triade 4 is er vrijdag avond 22 mrt. om 20:30u een wedstrijd in Ridderkerk tegen KCR 9. Voor beide teams staat er niets meer op het spel. Maar misschien een plaatsje hoger in de poule eindigen, dat zou nog wel kunnen.

Dan naar de zaterdag. We beginnen zoals gebruikelijk weer vroeg en wel om 9.00u met gelijk drie wedstrijden.
Triade F1 tegen Oranje Wit (D) F1. Triade F op plaats zeven, Oranje Wit op een eerste plaats. Het verschil in de vorige wedstrijd was tien punten, kan Triade F dit verschil kleiner houden dit keer?
Triade E2 tegen Korbatjo E2. Triade E2 op een zevende plek, Korbatjo op een tweede plaats. Zelfs tegen de nummer twee kan je heel dichtbij een overwinning komen. Want de vorige ontmoeting werd met twee punten verschil gewonnen door de bezoekers. Wie weet?
Triade E1 tegen Sporting Delta E2. De E1 van Triade op een tweede plek, Sporting Delta op plaats vier. Ze waren zo dichtbij een kampioenschap, we hebben het over de E1 van Triade, maar helaas mocht het niet zijn. Nu dan een partij om netjes deze competitie af te sluiten.
Om 10:00u Triade D1 tegen Merwede/Multiplaat D2. De D van Triade op een zesde plaats, Merwede/Multiplaat D op een vijfde plek. Beide teams hebben een doelsaldo van -52. Om van de laatste plaats af te komen, zijn er punten nodig voor de D van Triade, maar Merwede deze gaat afgeven?
Om 11:00u Triade C2 – DVS ’69 C1, Triade C2 op plaats vier, DVS ’69 op eerste plek. Voor de bezoekers is overwinning nodig om het kampioenschap veilig te stellen. Tijdens de uitwedstrijd had de C2 van Triade niets in te brengen. Kunnen zij nu wel wat tegengas gaan geven?
Om 12:00u Triade C1 – ACKC C3, Triade C1 Kampioen, ACKC op plek zeven. Negen doelpunten verschil was toen de einduitslag in Giessen. Dat ze kampioen zijn dat is wel duidelijk. Triade C1 heeft negen overwinningen en een gelijkspel in deze poule. Wat gaan zij bijschrijven tegen de ploeg uit Almkerk?
Om 13:00u Triade B1 – Oranje Zwart/De Hoekse B1. Triade B op een derde plek, Oranje Zwart/De Hoekse B op een tweede plaats. In Mijnsheerenland kwam er geen winnaar uit de bus. Die ontmoeting eindigde in een gelijkspel bij 11 tegen 11. Om op de tweede plaats te komen is winst nodig voor de B van Triade. Maar de bezoekers willen op die plaats blijven staan. Wat gaat het worden voor een wedstrijd?
Om 14:00u Triade A1 – Oranje Zwart/De Hoekse A1, Triade A op plek zeven, Oranje Zwart/De Hoekse op plek twee. Zoals ook al bij de B staat de A van Oranje Zwart op een tweede plaats. Kan dat iets aangeven voor deze wedstrijd? Het zou kunnen, maar bijvoorbeeld kijkend naar aantal doelpunten gescoord in deze poule: liggen die erg dichtbij elkaar. Dus het zal gaan wie er na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter de meeste doelpunten heeft gescoord.
Om 15:10u Triade 5 – DeetosSnel 8, vijfde van Triade op een zevende plaats, DeetosSnel op plek twee. Wat zal deze keer de strategie zijn van het vijfde, vorige week wilden de scores maar niet op gang komen. Gaat het hun deze keer wel lukken of zijn de Dordtenaren scherper en maken zij het verschil?
Om 16:20u Triade 4 – Vriendenschaar (B) 4, het vierde op plek vijf, Vriendenschaar op de zevende plek. Met al een wedstrijd in de benen, zullen zij er opnieuw moeten staan. Het vierde van Triade heeft in Bodegraven niet veel aan het toeval over gelaten en Vriendenschaar makkelijk aan de kant gezet. Hoe zal het hun nu vergaan?
Om 17:30u Triade 3 – OZC 4, Triade 3 op plaats twee, OZC op zesde plaats. De benodigde punten, konden afgelopen zaterdag niet meegenomen worden uit Zwijndrecht. Dus dan zal Triade 3 nu wel de punt moeten pakken om te kunnen blijven gaan voor een evt. kampioenschap. In Rotterdam werd er ruim gewonnen van OZC, dus kan dat nogmaals? Bij winst is volgende week zaterdag tegen Sporting Delta in Dordrecht hun kampioenswedstrijd om 18.10u.
Om 18:40u Triade 1 – KVK 1. Triade 1 op plaats vier, KVK op plek twee. Bij twee keer winst tijdens hun laatste wedstrijden, zou er een plekje omhoog geklommen kunnen worden, maar dat is uiteraard afhankelijk wat de ploegen boven Triade 1 doen. Als zij punten laten liggen, dan ….maar eerst zal dan KVK verslagen mogen worden of zij daar aan gaan mee werken?
Om 19:50u Triade 2 – KVK 2, Triade 2 op plaats drie, KVK op plek vier. De aansluiting met de top twee is voor beide ploegen niet meer mogelijk, aangezien het verschil bijna tien punten is. Maar om de huidige positie vast te houden is winst wel belangrijk. Wie gaat dat voor elkaar krijgen?

Iedereen weer veel plezier, in het veld en langs de lijn!