15e speelronde zaalcompetitie ’16-’17

By 3 maart 2017 Nieuws

De eerste zaal kampioen voor kv Triade is bekend, dat was afgelopen zaterdag na een overwinning: Triade B. A.s. zaterdag spelen er vijf ploegen weer hun wedstrijd, waarbij Triade 4 ook nog kansen heeft om de ” beker met de grote oren”  te mogen vasthouden. Lees verder hoe laat en waar de wedstrijden gespeeld gaan worden.

Er wordt zaterdag 4 maart een thuiswedstrijd gespeeld door Triade D1. Zij krijgen de voorlopige koploper in hun poule op bezoek, Albatros D. Tijdens de ontmoeting in Zwijndrecht, was de D1 van Triade heel dichtbij om de twee punten te houden. Het werd toen 6 tegen 5 voor de thuisploeg. Zij staan nog steeds ongeslagen bovenaan. Kan Triade D1 daar verandering in gaan brengen? Zij spelen tegen elkaar om 10.00u in sporthal De Reiger.
Dan kijken wij naar de uitwedstrijden. Te beginnen in ‘s-Gravendeel bij ADO. Daar gaat Triade C, ook om 10.00u spelen. Op 19 november 2016 speelden zij tegen elkaar in Groot-Ammers, toen werd het 11 tegen 3 voor de C van Triade. Gezien de huidige stand, Triade C op een vierde en ADO C op een zevende plaats zouden de kansen er zijn voor Triade C. Kunnen zij nogmaals de twee punten behouden tegen deze ploeg?
In en tegen Nieuwerkerk, speelt Triade D2 om 11.00u. Het is alweer even geleden dat zij tegen elkaar hebben gespeeld. Dat was op zaterdag 26 nov. ’16. Toen werd het 3 tegen 1 voor Triade D2. Maar kunnen zij dat nogmaals voor elkaar gaan krijgen met het thuisvoordeel voor Nieuwerkerk?
Met maar liefst 15 doelpunten wist Triade 5 te winnen afgelopen zaterdag. Zij reizen af naar Capelle aan de IJssel om te spelen tegen KCC/So Natural. Hun partij begint om 16.20u. Voor het vijfde van Triade wordt het een revanch, want de thuisploeg wist met een puntje verschil te winnen in Groot-Ammers. Misschien is het geluk nu aan de zijde van bezoekers. En gaat Triade 5 met twee punten naar huis.
Ook tegen en in Nieuwerkerk, mag Triade 4 gaan spelen. Dat zal zijn om 20.50u. De huidige nummer een, Triade 4 speelt tegen de nu nummer twee: Nieuwerkerk. Tijdens de eerste wedstrijd en ontmoeting in deze competitie, werd er met 11 tegen 7 gewonnen door Triade 4. Voor het vierde zijn er nog drie wedstrijden te spelen en dus zes punten te verdienen. De punten zijn nodig om bovenaan te blijven staan. Kan Triade 4 de druk aan om te presteren of weet Nieuwerkerk een voorsprong te pakken en deze vast te houden?

Iedereen veel plezier in het veld als langs de lijn!