15e speelronde zaalcompetitie ’14-’15

By 19 februari 2015 Nieuws

Met het prima weer, word er al voorzichtig gedacht om buiten te gaan korfballen, maar niet voordat we nog vier speelrondes in de zaal hebben gehad. A.s. zaterdag is er de laatste Triade thuisdag met zeven thuiswedstrijden en Triade B speelt in Giessen. Ter info: zaterdag 28 febr. 10.00u Triade C – Sporting Delta C.

Het is goed om iedereen te blijven te informeren, vandaar ook een aanpassing op de website van Triade. Er is een kopje activiteiten toegevoegd, de pagina’s zijn nog in opbouw, maar we hopen zo snel mogelijk de juiste informatie te kunnen plaatsen.
Dan naar de partijen. Om 11.00u gaan de Triade teams van start, we hebben het over de F1 en de E. Met nog twee matches te gaan kan Triade F1 nog een record neer zetten voor het aantal te scoren doelpunten. Die staat op dit moment op 9. Albatros F is hun tegenstander.
De nog onbekende ploeg, Vriendenschaar E komt naar sporthal De Reiger. Zij spelen a.s. zaterdag en volgende zaterdag nogmaals tegen elkaar. Vriendenschaar heeft op dit moment 13 punten en de E van Triade , staat bovenaan, 16.
Ook om 11.00u, maar dan in Giessen, speelt ACKC B en Triade B tegen elkaar. Door Triade B werd er gewonnen van ACKC, dat was niet overtuigend, 5 tegen 3. Hopelijk kan de B van Triade wel de punten mee naar Nieuwpoort/Langerak nemen.
Het gelijkspel gaf tijdens de partij in Hardinxveld al aan, hoe beide ploegen aan elkaar gewaagd waren. We hebben het over Triade D en Vriendenschaar D. Het werd in de vorige ontmoeting 4 tegen 4. Wie de punten pakt, kom dat zien om 12.00u!
Twee keer gelijk, één overwinning, twee keer verlies, dat zijn de laatste uitslagen van de wedstrijden van de C. Die ene overwinning was tegen Vriendenschaar en zij zijn ook de bezoekers voor Triade C. Zij spelen tegen elkaar om 13.00u.
13 tegen 21, was de uitslag van NIO tegen Triade 3. Met vier overwinningen op rij, gaat het Triade 3 goed af in 2015. Of zij nogmaals zoveel doelpunten kunnen neer zetten op het scorebord, kunt u/jij gaan zien om 14.00u.
De koploper in de poule van Triade 4 komt op bezoek. PKC uit Papendrecht. Deze partij begint om 15.10u. Wat we kunnen zeggen is dat PKC veel scoort, dus dat kan een insteek voor het vierde zijn, om het PKC op dit vlak lastig te gaan maken.
16.20u, is de laatste partij voor aankomende zaterdag. Triade 2 tegen RWA. Beide ploegen hebben elkaar nog niet ontmoet, maar spelen zaterdag en op 7 maart tegen elkaar. Het kan wel eens een kraker worden, gezien de statistieken. Triade 2 en RWA speelden tegen zelfde ploegen, Vlaardingen en Albatros, nagenoeg de wedstrijd uit met dezelfde uitslag.

Komt allen naar sporthal De Reiger en Sporthal De Jager om de Triade teams aan te moedigen.
Iedereen veel speel- en kijkplezier toegewenst!