15e speelronde zaalcompetitie ’13-’14

By 20 februari 2014 Nieuws

Het aftellen is nu echt begonnen. Met nog vier speelweekenden, zijn er komende zaterdag vier uitwedstrijden. De jeugd speelt driemaal tegen ACKC en van de senioren komt alleen Triade 4 in actie.

Te beginnen bij Triade F. Zij spelen hun laatste zaalpartij in Giessen. Wat kan de supporter verwachten? In een zeer spannend pot in De Reiger, kwamen beide ploegen niet verder dan een gelijkspel bij twee tegen twee. Nu heeft ACKC F het thuisvoordeel, maar daar zal Triade F het niet van af moeten laten hangen.
De kampioenswedstrijd voor Triade E. Zij steken met kop en schouders ver boven de andere ploegen uit. Met 22 punten en maar liefst 117 doelpunten en 6 tegen scores, gaan zij spelen voor een tweede “kampioensbeker”. Tegen ACKC E werd er ruim gewonnen tijdens de thuis partij, máár ook ACKC zal zich niet zomaar gewonnen geven.
Ook in sporthal De Jager in Giessen, speelt Triade D tegen koploper ACKC D. In Goot-Ammers wist de D wel 4x te scoren, maar ACKC D nam de punten mee met 9 doelpunten. Hopelijk komen er positieve cijfers op het scorebord bij het eindsignaal in het voordeel van Triade D.
Triade 4 gaat het in een hele andere regio spelen. Zij komen in actie tegen Olympia in Spijkenisse. Tijdens de vorige ontmoeting werd er ruim gewonnen van Olympia. Als het vierde niet op de vijfde plaats wil terecht komen, dan zullen zij de punten moeten meenemen.

Iedereen veel plezier tijdens het aanmoedigen en spelen!