15e speelronde zaalcompetitie ’12-’13

By 21 februari 2013 Nieuws

Op het programma staan maar twee wedstrijden. In Sliedrecht spelen Triade D en E tegen Merwede D en E.
Check ook de poll, voor het kiezen van de naam van de nieuwe sportzaal. Drie van de tien namen worden doorgestuurd naar de gemeente.

Triade E speelt nog drie wedstrijden. In Sliedrecht, sporthal de Stoep, is Merwede E de tegenstander. Het record met de meeste doelpunten in een wedstrijd gescoord door de E is vier. Mogelijk kunnen er meer scores vallen tegen de Sliedrechters.
Merwede D staat op een vijfde plek met vier punten. Triade D staat op plaats één met maar liefst 13 punten. Het kampioenschap komt steeds dichterbij, maar dan kan de D geen twee punten meer verliezen. Na Merwede komt Albatros D nog bezoek in De Reiger voor de laatste wedstrijd in de zaal voor de D.
Voor de nieuwe sportzaal zijn de gemeente en Talani op zoek naar de nieuwe naam voor de zaal. Kv Triade mag meedenken en mag drie namen doorgeven. Op de site staat bij de poll de tien namen die uitgekozen zijn om tot drie namen te komen. Stemt u/jij ook op uw/jouw drie namen?