14e speelronde zaalcompetitie ’18

By 23 februari 2018 Nieuws

Het is de inhaalzaterdag en de vakantie is voor vele al begonnen, maar drie Triade teams hebben nog hun wedstrijden. De A gaat naar Dordrecht en de reis voor Triade 1 is iets verder namelijk naar Oostzaan, boven Amsterdam. Het vierde speelt thuis in sporthal De Reiger te Groot-Ammers. Lees verder hoe de teams ervoor staan.

Ze mogen vroeg vertrekken naar de sporthal in Dordrecht om daar ook te spelen tegen vereniging kc Dordrecht. We hebben het over de A van beide verenigingen. Deze partij begint om 10:30u tussen Dordrecht A1 en Triade A1. Met nog een aantal wedstrijden te spelen voor de A van Triade zin er nog kansen om aansluiting te zoeken bij de top drie in hun poule, maar dan zijn er uiteraard punten nodig.
Het is alweer een tijdje geleden, dat zij elkaar troffen in Groot-Ammers. Toen nam de ploeg uit Oostzaan de punten weer mee. Nu spelen zij om 11:00u tegen elkaar: OKV 1 – Triade 1. Op dit moment zijn er drie ploegen waaronder deze twee die op 12 punten staan en op een gedeelde derde plek staan. De top twee is niet meer in te halen. Maar tussen de drie ploegen is de strijd nog niet gestreden voor de derde plaats. Kan Triade die twee punten nu mee naar huis nemen?
Om 15:30u Triade 4 tegen Oranje Zwart/De Hoekse 2. Twee weken geleden troffen beide teams elkaar in een gelijk opgaande wedstrijd. Nu komt Oranje Zwart naar sporthal De Reiger om mogelijk wel de winst op te eisen. Maar gaat het vierde daar een stokje voor steken?

Iedereen veel plezier!