14e speelronde zaalcompetitie ’18-’19

By 15 maart 2019 maart 26th, 2019 Nieuws

Met nog drie speelronden te gaan, komt het eind in zicht van deze zaalcompetitie. Dit betekend ook dat er alvast gekeken kan worden naar de trainingstijden en oefenwedstrijden op het veld. Deze zijn hier te vinden. Dit keer worden er acht wedstrijden gespeeld, het zijn allemaal partijen die niet in Groot-Ammers gespeeld gaan worden. Ook deze ronde zijn er weer teams die een korfbal-vrije zaterdag hebben, dit keer zijn dat: de E1, de D, de C2, de A en het vierde. Maar de andere ploegen gaan wel weer op zoek naar die twee punten die belangrijk kunnen zijn. Lees verder waar ze gaan spelen.

De wedstrijden voor zaterdag 16 maart:
Om 09:45u Albatros 7 – Triade 3 in Zwijndrecht. Voor het derde van Triade zijn dit dure punten als deze in Zwijndrecht blijven, want om koploper te blijven moet er gewonnen worden.
Om 11:00u Juliana F1 – Triade F1 in Oud-Gastel. Scoren is altijd leuk, maar of dat ook gaat lukken voor Triade F tegen de nummer twee van hun poule.
Om 11:30u GKV/Enomics C2 – Triade C1 in Gorinchem. Ze staan al wel wat punten los van de nummer twee en drie, maar bij winst wordt het verschil weer groter. We hebben het over de C1 van Triade.
Om 13:00u Olympia (S) B1 – Triade B1 in Spijkenisse. Zij hebben het meeste keren gescoord, maar staan op een tweede plek. De thuisploeg houdt de leiding in de poule van Triade B. Wat gaan zij er aan doen om de punten mee te nemen?
Om 14:00u Springfield E2 – Triade E2 in Hoeven. De hekkensluiters spelen tegen elkaar. Welk team gaat misschien een plekje stijgen afhankelijk wat de andere teams gaan doen.
Om 14:50u PSV/lifovragen.nl 2 – Triade 2 in Eindhoven. De thuisploeg houdt de laatste plek warm, waar Triade 2 op een mooie derde plaats staat. Maar gaat dat ook iets zeggen over de einduitslag?
Om 16:15u PSV/lifovragen.nl 1 – Triade 1 in Eindhoven. Tussen deze twee ploegen zou kunnen gaan om het wisselen van plekje in hun lijst. De thuisploeg staat op vier en Triade op vijf. Wie gaat er een plaats omhoog na deze partij?
Om 17:15u Korbatjo 4 – Triade 5 in Oud-Beijerland. Om de aansluiting weer te vinden, zijn er punten nodig voor het vijfde van Triade. Maar dan zijn er altijd nog tegenstanders, waar hebben die aan gedacht hoe deze partij gaat eindigen?

Iedereen weer veel plezier in veld en tijdens het aanmoedigen!