14e speelronde zaalcompetitie ’16-’17

By 24 februari 2017 Nieuws

De laatste Triade thuisdag is a.s. zaterdag 25 februari. Met nog vier rondes te gaan, spelen sommige teams nog vier wedstrijden. Maar ook de voorbereiding voor het veld staat ons weer te wachten, zoals u/jij hier kunt lezen. Máár nog veel spannender wordt het als er een kampioenswedstrijd op het programma staat. Er zijn belangrijke (kampioen) wedstrijden voor Triade B, Triade E en 4. Lees verder hoe laat de wedstrijden beginnen om ze komen aanmoedigen.

Ook weer op deze thuisdag beginnen we vroeg. Dat zal zijn om 9.00u. Triade F en E mogen als eerste laten zien hoe er gewonnen kan worden. Voor de F, is een top drie positie nog mogelijk, maar dan mag er wel gewonnen worden van KCR F. Deze ploeg is nog onbekend, want de uitwedstrijd staat nog gepland. Met nog twee te spelen wedstrijden heeft Triade E de punten nodig om boven Springfield E te blijven staan. Voor hen komt ELKV/Zevenbergen, nummer 7, naar sporthal De Reiger. Tijdens de uitwedstrijd werd er gemakkelijk met 0 tegen 17 gewonnen. Kan dit aantal doelpunten nogmaals gehaald gaan worden door Triade E én nog belangrijker de twee punten.
De nummers vier en vijf spelen tegen elkaar om 10.00u. Triade D2 op plek 5 speelt tegen ACKC D. Voor de D2 van Triade staan er nog vier matches op het programma, wat dus nog acht punten kan opleveren. Maar weet de D2 deze ook allemaal te houden, eerst zaterdag.
Zoals al op de site te zien was heeft Triade B ook alle steun nodig om te komen tot een overwinning en een kampioenschap. Hun tegenstander wist tijdens de ontmoeting bij Good Luck B te winnen. Dit keer spelen zij om 11.00u tegen elkaar en kan Triade B nu wel de leiding nemen en tot scoren over gaan?
Ook de A van Good Luck komt naar Groot-Ammers om te spelen tegen Triade A om 12.00u. Dit zijn de nummers drie en vier in de poule, waar Triade A op de 4e plek staat. Ook zij hebben elkaar nog niet eerder ontmoet en dus ligt het nog open wat er tijdens partij gaar gebeuren.
Voor Triade 3 staat om 13.15u de wedstrijd tegen Albatros op het programma. In Zwijndrecht kwamen beide teams niet verder als een gelijkspel. Voor het derde is het de laatste wedstrijden steeds net niet. En met nog drie wedstrijden te gaan, zijn er uiteraard nog kansen om een aantal punten mee te pakken.
Om 14.30u speelt Triade 4 tegen Merwede. Op een late vrijdagavond pakte de uitslag goed uit voor het vierde in Sliedrecht. Maar kunnen zij dit nogmaals laten zien en dan nu overdag. Uiteraard is het nog steeds van belang dat Triade 4 de punten weet te behouden om kans te blijven houden op een kampioenschap.
Triade 5 heeft nog vier partijen te spelen. Zij gaan het zaterdag opnemen tegen ZKV om 15.45u. De top drie kunnen beide ploegen niet meer bereiken, maar een leuke wedstrijd ervan maken dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Welk team komt er als beste uit de bus?

Iedereen weer veel plezier met aanmoedigen, begeleiden van de wedstrijden zowel als coach en scheidsrechter en niet te vergeten de spelers en speelsters!